קבוצת ממן: הסכם להקמת חברת לוגיסטיקה משותפת בהודו עם קבוצת PSBedi

הפרויקט הראשון של החברה המשותפת יכלול הקמת מגנזה/ ארכיב בניו דלהי בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים. מנכ"ל ממן, מוטי לוין: שלב נוסף בתהליך הרחבת העיסוקים של קבוצת ממן


00:00 ,27.12.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

הפרויקט הראשון של החברה המשותפת יכלול הקמת מגנזה/ ארכיב בניו דלהי בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים. מנכ"ל ממן, מוטי לוין: שלב נוסף בתהליך הרחבת העיסוקים של קבוצת ממן
 
קבוצת ממן חתמה השבוע על הסכם להקמת חברת לוגיסטיקה משותפת בהודו עם קבוצה מקומית מובילה  P.S.BEDI אשר עוסקת בהפצה, שילוח, נדל"ן, מלונאות ושיווק. בכך קבוצת ממן מבצעת צעד נוסף להרחבת פעילויות הקבוצה אל מחוץ לגבולות ישראל ובכוונתה להעניק את מגוון השירותים בהם היא מתמחה מזה עשרות שנים גם בשוק ההודי.
 
הפרויקט הראשון של החברה המשותפת יכלול הקמת ארכיב בניו דלהי בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים. ממן, באמצעות חברת הבת ארכיב 2000, הינה בעלת ניסיון ומוניטין רבים בתחום הארכיב ומטרתה להוביל ליישום פתרונות מתקדמים בתחום זה בשוק ההודי.
 
במסגרת זו לפני כחודש, מנכ"ל הקבוצה ויו"ר ארכיב 2000, מוטי לוין, וכן מנכ"ל חברת הארכיב, עירית פיליפוביץ, הובילו כנס בנושא גניזה אשר התקיים בחסות לשכות המסחר בצפון הודו. במהלך הכנס נחשפו המשתתפים למתודולוגיה על פיה פועלות ממן וארכיב 2000 כספקיות של שירותי ארכיב חיצוני ושירותים נלווים. במהלך הכנס הושם דגש על הצורך בהתמקצעות ואת החשיבות בהפרטת תחום הגניזה.
 
מוטי לוין, מנכ"ל קבוצת ממן, התייחס להסכם שנחתם וציין כי "ממן גאה לחבור לקבוצת Bediשהינה חברה הודית מובילה ומוכרת לתעשיות הישראליות. באמצעות החברה המשותפת, בכוונתנו להציע לשוק ההודי את מגוון היכולות הקיימות היום בקבוצת ממן, שירותי ערך מוסף לוגיסטיים, מניעת אובדן, ניהול מסופים ועוד. הבחירה בתחום הארכיב כמיזם ראשון נבעה מהמאפיינים הייחודיים של התחום שהינו שילוב ברמה הגבוהה ביותר של לוגיסטיקה, תוכנה וניהול מחסנים. זה שלב נוסף, שלב רוחבי, בתהליך הרחבת העיסוקים של קבוצת ממן".