ערן קוסובר מונה למנהל מסוף המטענים של ממן בנתב״ג

קוסובר כיהן בשבע השנים האחרונות כסמנכ״ל התפעול של מסוף המטענים, והוא יחליף את אורון טאוסינג שפרש לגמלאות לאחר 40 שנות עשייה בקבוצת ממן


10:33 ,02.03.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

הנהלת קבוצת הלוגיסטיקה ממן החליטה על מינויו של ערן קוסובר (46) למנהל מסוף המטענים ומרכז המיון של ממן בנתב״ג. קוסובר כיהן בשבע השנים האחרונות כסמנכ״ל התפעול של מסוף המטענים, והוא יחליף את אורון טאוסינג שפרש לגמלאות לאחר 40 שנות עשייה בקבוצת ממן.

 

מקבוצת ממן נמסר כי קוסובר החל דרכו במסוף המטענים לפני כ-22 שנה תוך שהוא ממלא שורה של תפקידים ניהוליים בכירים בניהם מנהל מחלקת הבטחון, מנהל מרכז שליטה ומנהל התפעול. בתפקידו האחרון כסמנכ״ל התפעול הוביל קוסובר את הקמתו של מרכז המיון למשלוחי אי-קומרס בנתב״ג, בניית מערך קליטת חיסוני הקורונה במסוף והקמת שרשרת הקירור של מוצרי הפארמה.

 

בועז צפריר, מנכ״ל קבוצת ממן: ״אנו מודים לאורון טאוסינג על עשרות שנות פעילות ותרומה לקבוצה. ערן קוסובר צמח במסוף המטענים של ממן, התקדם לתפקידים ניהוליים ולאחרונה הוכיח מצוינות ומנהיגות כשהוביל את מערך פריקת ושינוע חיסוני הקורונה במסוף. אנו בטוחים כי ערן יוביל בהצלחה את המהלכים הנדרשים לביסוס מעמדו של מסוף המטענים של ממן כמוביל באסטרטגיית השירות והחדשנות התפעולית בקבוצה״.