עמיקם כהן מונה לדירקטור בממן

הקשר בין חברת ממן לאל על ממשיך להניב פירות. כהן יכהן בתפקיד החדש במקביל להיותו יו"ר דירקטוריון אל על. בנוסף, בהמשך להסכם שיתוף הפעולה בין שתי החברות, העבירה ממן ניירות ערך בסך של כ- 2.8 מיליון לידי חברת אל על


00:00 ,09.11.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

הקשר בין חברת ממן לאל על ממשיך להניב פירות. כהן יכהן בתפקיד החדש במקביל להיותו יו"ר דירקטוריון אל על. בנוסף, בהמשך להסכם שיתוף הפעולה בין שתי החברות, העבירה ממן ניירות ערך בסך של כ- 2.8 מיליון שקלים לידי חברת אל על
 
בחודש פברואר האחרון נחתם הסכם שיתוף הפעולה בין חברת אל על וממן-מסופי מטען וניטול, לפיו תעניק ממן לאל על הנחות מהתעריפים הנהוגים במסוף רטרואקטיבית משנת 2009 ועד תום 2010, עם אפשרות להאריך ההסכם כל זמן שכמות מטעני אל על, אשר טופלו במסוף ממן, לא פחתה מסף מסוים שנקבע.
 
במסגרת ההסכם שנחתם בין החברות, דיווחה חברת ממן לרשות לניירות ערך על כוונתה למנות את עמיקם כהן, המכהן כיו"ר דירקטוריון חברת אל על, במקביל גם לדירקטור בממן.
 
עוד על פי ההסכם שנחתם בין הצדדים נקבע כי חברת ממן תקצה לאל עלמניות המהוות עד 15% מהון המניות של ממן, כאשר מחציתן תוקצה בסמוך לחתימתההסכם, רבע בתחילת שנת 2011 (כפוף להארכתו הראשונה של ההסכם) ורבע נוסףבתחילת שנת 2012 (כפוף להארכתו השניה של הסכם). עוד צוין בהסכם כי,אל על לא תוכל להעביר מניות שהוקצו כאמור במשך תקופה של 15 חודשים ממועדהקצאתן.
 
בנוסף, יוענקו לאל על אופציות לרכישת מניות של ממן בשיעור המהווהכ-10% מההון המונפק של ממן, אשר ניתנות למימוש במשך שש שנים ממועד הענקתןתמורת מחיר מימוש העומד על 22.33 מיליון שקל (במקרה של מימוש בשלוש השניםהראשונות לאחר הענקתן) ולחילופין על 23.625 מליון שקל (במקרה של מימוש לאחרמכן).
 
לפיכך, הודיעה אתמול חברת ממן על העברתן של מניות רגילות בכמות ניירות ערך בסך 2,837,837 שקלים לחברת אל על.