סוויספורט: מסוף אווירי חדש בסנטרל יפן

המתקן החדש ייפתח בנובמבר ויתמוך בפיתוח התחבורה האווירית והלוגיסטיקה עבור אזור טוקאי במרכז יפן ויהיה הבסיס המקומי השלישי של סוויספורט במדינה. טל יעקבי, מנהל המסחר בסוויספורט ישראל: סוויספורט גדלה, מתרחבת ושומרת על הסטנדרטים הגבוהים ביותר


10:05 ,23.10.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

סוויספורט פותחת מרכז מטען אווירי בנמל התעופה הבינלאומי של סנטרל יפן (Centrair) בנובמבר 2022. המתקן החדש יתמוך בפיתוח התחבורה האווירית והלוגיסטיקה עבור אזור טוקאי במרכז יפן ויהיה הבסיס המקומי השלישי של סוויספורט, אחרי Narita International ו-Kensai.   

 

מסוף המטען האווירי החדש ייפתח ב-1 בנובמבר, והוא ממוקם בצד הצפוני של אזור המטענים בינלאומי 1 בנמל התעופה הבינלאומי Chubu Centrair International Airport. הרחבת מתקני המטען והשירותים של Swissport משקפים את הצמיחה המתמדת סביב אזור טוקאי ביפן, ביתן של חברות ייצור גדולות רבות.

 

״אנו אסירי תודה על התמיכה שקיבלנו מחברת נמל התעופה הבינלאומי של מרכז יפן, מכס נגויה ומשרד המכס של שדה התעופה המרכזי של יפן בפרויקט זה״, אומר קזונארי יושידה, נשיא ומנהל סוויספורט יפן. ״אנו מאמינים שהביקוש למטענים בינלאומיים אוויריים ימשיך לגדול. כחברים בתעשיית הלוגיסטיקה של יפן, אנו להוטים לתרום לפיתוח אזור טוקאי, אחד משלושת האזורים הכלכליים העיקריים של יפן, עם הפעילות שלנו בסנטרייר״.

 

״אנו שמחים מאוד להכריז על פתיחת מחסן המטענים הבינלאומי השלישי שלנו ביפן״, אומר סטפן קיסר, מנהל התפעול של Swissport Japan ,זו הייתה מטרתנו ארוכת השנים לפתוח מרכז מטענים בינלאומי בנמל התעופה הבינלאומי של מרכז יפן מאז שהתחלנו את פעילות המטען שלנו בנמל התעופה הבינלאומי נריטה וקנסאי לפני 11 שנים. אנו מצפים להציע את השירותים שלנו באזור החדש״.

 

Swissport Japan הוקמה בשנת 2006 כמיזם משותף בין Swissport International AG ו-Marubeni Corporation. החברה מספקת שירותי קרקע כולל נוסעים, רמפה, מטען, טרקלין וexecutive aviation  בשישה שדות תעופה גדולים ביפן: Narita, Haneda, Chubu, Kansai, Fukuoka, and Naha.

 

טל יעקבי, מנהל המסחר בישראל, מוסר כי ״אנו בסוויספורט שירותי מטען ישראל גאים בצמיחת החברה הבינלאומית ובפתיחת המסוף החדש. סוויספורט גדלה, מתרחבת ושומרת על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בכלל התחנות בעולם לרבות ישראל״.