סוויספורט: לרגל 15 שנות פעילות – המנכ״ל העולמי ביקר בישראל

נשיא ומנכ״ל סוויספורט העולמית ביקר בישראל, סייר בשדה התעופה ובמסוף המטענים של סוויספורט ישראל ואף פגש את לקוחות החברה באירוע שנערך לרגל 15 שנות פעילות בישראל


12:49 ,09.07.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

בריידי וורוויק (Warwick Brady), נשיא ומנכ״ל סוויספורט העולמית, ביקר בישראל ביום חמישי האחרון. זהו ביקורו הראשון בישראל של וורוויק כמנכ״ל סוויפורט העולמית ובמהלכו התקיים סיור בשדה התעופה, בחברת שרותי התעופה הקרקע והנוסעים קיו איי אס ובמסוף במטען של סוויספורט קרגו ישראל.

 

כמו כן במסגרת ביקורו של וורוויק נערך אירוע לקוחות של סוויספורט ישראל לציון 15 שנות פעילות מוצלחות של מסוף המטענים בישראל. במהלך האירוע פגש נשיא ומנכ״ל סוויספורט העולמית את לקוחות החברה הנמצאים בבניין, וכן נפרסה עוגה חגיגית ביחד עם רמי ויינברג, מנכ״ל סוויספורט ישראל.

 

בסיום הביקור ציין וורוויק כי ״פגשתי בסוויספורט שרותי מטען ישראל עובדים ומנהלים נפלאים, ארגון מסודר שמחובר וקשוב ללקוחותיו בהן חברות התעופה, נציגיהן וגם המשלחים הרבים. הארגון נראה כמו משפחה אחת שמחה ומאושרת, צוות הנהלה ותיק,  מגובש, איכפתי ונלהב בדיוק כמו בתחילת הפעילות. אני מאחל לסוויספורט ישראל המון הצלחה בהמשך״.

 

נציין כי נכון למאי 2023 סוויספורט העולמית פועלת ב-44 מדינות ב-293 שדות תעופה  ומפעילה 115 מסופי מטען בעולם. באמצעותם סיפקה בשנת 2022 שרותי קרקע ל-186 מיליון נוסעים וטיפלה ב-4.8 מיליון טון מטען אווירי.