נתב״ג: מסוף ממן יטפל במשלוחי קנאביס רפואי

מסוף המטענים של ממן קיבל אישור מחודש לאחר שהקים מתקן ייעודי בשטח סטרילי המשתרע על פני 100 מ״ר לטיפול במשלוחי קנאביס שכולל מערכות מתקדמות לבקרת טמפרטורה והתקני אבטחה. אורן סנדרוסי, מנכ״ל מסוף המטענים של ממן: ״מאז קבלת האישור הרגולטורי אנו מקבלים פניות רבות


09:42 ,01.05.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

מסוף המטענים של ממן בנתב״ג קיבל לאחרונה אישור מחודש מיחידת מהיחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות וממשטרת ישראל לטיפול במשלוחי יצוא ויבוא של קנאביס רפואי.  

 

האישור ניתן לאחר תהליך מוסדר של בדיקות התאמה במסגרתן נדרש מסוף המטענים של ממן להקיםמתקן ייעודי בשטח סטרילי המשתרע על פני 100 מ״ר לטיפול במשלוחי קנאביס, שכולל מערכות מתקדמות לבקרת טמפרטורה והתקני אבטחה גלויים וסמויים בהתאם לדרישות ולסטנדרטים של הרגולטור.

 

אורן סנדרוסי, מנכ״ל מסוף המטענים של ממן: ״אנו מודים ליחידת היק״ר ולמשטרת ישראל על האמון בנו. מאז קבלת האישור הרגולטורי אנו מקבלים פניות רבות מצד יבואנים, יצואנים בתי גידול ומסחר שמכירים את הסטנדרטים הנהוגים בממן וביקשו לקבל את השרות לצורך טיפול במשלוחים הרגישים״.

 

לוגיסטיקר: התקבל אישור להפעלת משרפה ניידת

 

לאחרונה הודיעה גם חברת לוגיסטיקר מקבוצת ממן כי קיבלה היתר מהרגולטור להפעלת משרפה ניידת להשמדת חלקי צמח הקנאביס, המכילים חומרים פעילים, שאינם עומדים בתקן, ומוגדרים כמיועדים להשמדה. המשרפה הניידת ניתנת להעמסה על משאית ומאפשרת שריפה בשטח של עד 200 ק״ג חומר לשעה בטמפרטורה של 850 מעלות. מנגנון הסינון במשרפה מורכב משלושה מסננים מתקדמים, שמאפשרים לה לעמוד בהיתר הפליטה לפי חוק אוויר נקי התשס״ח 2008, המאושר על ידי המשרד להגנת הסביבה.

 

תפעול המשרפה מתבצע בתוך השטח הסטרילי בחוות הגידול על ידי צוות ייעודי ומוסמך, שאושר על ידי היחידה לקנאביס רפואי, והיא כוללת ציוד אבטחה כגון מצלמות, תאורה, גדרות הפרדה ופאנלים סולאריים שמאפשרים לה לפעול בכל נקודה בארץ ללא תלות באספקת החשמל.