נשיא סוויספורט אינטנשיונל "השוק הישראלי חשוב לנו מאוד ואנו נמשיך להשקיע בו גם בעתיד"

פר אוטנגרד בא לביקור בזק בישראל, במהלכו אירח במסוף המטענים של החברה את מנכ"ל משרד התחבורה


00:00 ,17.10.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא סוויספורט אינטנשיונל "השוק הישראלי חשוב לנו מאוד ואנו נמשיך להשקיע בו גם בעתיד"

כך הצהיר אמש Per H. Utnegaardנשיא סוויספורט אינטרנשיונל שבא לביקור בזק בישראל בן 24 שעות שבמהלכן קיים פגישות מקצועיות.

אתמול אירח נשיא הקבוצה עם הנהלת סוויספורט ישראל את מנכ"ל משרד התחבורה מר עוזי יצחקי שהתרשם עמוקות מהתפתחות המסוף ומהתחרות שנכנסה לענף המטענים בישראל. בדבריו, אמר יצחקי, כי משרדו יעשה הכול כדי לשמור על תחרות הוגנת בין המסופים לטובת שירות טוב יותר ללקוחות.

יצחקי ו Utnegaard יחד עם המנהל האיזורי Knudsen Nils Pries סיירו במסוף וקיבלו הסברים ממנכ"לית סוויספורט ישראל סיגל מנהיים קצוביץ' על התפתחות המסוף הישראלי מאז תחילת פעילותו ב- 2008 וההתמודדות מול סממני המיתון בכלכלה העולמית.

סיגל הודתה למנכ"ל ואמרה, כי ביקורו במסוף והיכרותו עם הנפשות הפועלות במסוף יתרמו רבות להעמקת הקשרים ולהבנת האתגרים מולם ניצבת חברה בינלאומית שמשקיעה משאבים רבים בפעילות בישראל. יצחקי קיבל סקירה על מסוף סוויספורט ישראל שהוא נדבך חשוב בכלכלת ישראל ומפרנס בכבוד כ 250 משפחות המתגוררות בסביבת שדה התעופה ונהנות מתנאי עבודה טובים.

נשיא סוויספורט אינטרנשיונל אמר בפגישה כי "אנו בתחילת הדרך ומשוכנעים כי עוד צפויים לנו ימים יפים בענף המטענים שהיה במשך שנים מונופול".

בסיור העבודה הועלו בפני המנכ"ל כמה סוגיות מקצועיות בתחום עלויות הביטחון והגברת התחרות כנושאים לטיפול דחוף של משרד התחבורה.

"כולי תקווה שנצליח יחדיו לקדם כמה מן הנושאים החשובים שהעלינו בפניך". אמרה סיגל מנהיים קצוביץ' בסיום והודתה למנכ"ל עוזי יצחקי על הביקור.