מסוף ממן טיפל בשינוע סוסי פוני

בשעות הלילה נחת בנתב״ג מטוס מטען של חברת קאל שהגיע מבלגיה ובתוכו 30 סוסי פוני נמרצים ושובי לב. לאחר הפריקה המהירה של כלוב ההטסה הייעודי מהמטוס, הועברו סוסי הפוני, בליווי צוות מקצועי ווטרינר, לחוות טיפוליות ברחבי הארץ


10:51 ,02.08.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

עובדי מסוף המטענים של ממן בנתב"ג טיפלו במהלך השנה האחרונה בהעברה רגישה של פרות אדומות טהורות וכשרות ששריטה קטנה הופכת אותן לטמאות, בחמורים שעברו התעללות, בכרישים, בסוסי מרוץ גזעיים בשווי כולל של עשרות מיליוני שקלים ואפילו בגור אריות בשם "ניב ציון" שהועבר למקלט בדרום אפריקה, אך אמש בוצעה במסוף העברה של המטען שהוגדר על ידי העובדים ״כחמוד ביותר לשנת 2023״.

 

בשעות הלילה נחת בנתב״ג מטוס מטען של חברת קאל שהגיע מבלגיה ובתוכו 30 סוסי פוני נמרצים ושובי לב. לאחר הפריקה המהירה של כלוב ההטסה הייעודי מהמטוס, הועברו סוסי הפוני, בליווי צוות מקצועי ווטרינר, לחוות טיפוליות ברחבי הארץ שם הם יסייעו בטיפול רגשי בילדים, מתבגרים או מבוגרים.

 

לדברי קובי מיכאל מנהל יצוא ורמפות במסוף המטענים של ממן, ״בשנה האחרונה מסוף המטענים של ממן מרגיש בימים מסוימים כמו תיבת נח כשמדי חודש אנו נדרשים להעמיס או לפרוק כלובי הטסה ייעודיים לחיות יבשתיות וימיות. זה התחיל בכרישים, דרך פרות, סוסים, חמורים ואפילו גור אריות. נכון להיום, רמת ההתמקצעות של עובדי המסוף בתחום שינוע החיות הוא מהגבוהים ביותר בתעשייה ואין לי ספק שעוד נמשיך ונשתפר ככל שהמשימות יהיו מאתגרות יותר״.