ממן זכתה במכרז לתפעול טיסות SF הסינית ו-Maersk הדנית

אורן סנדרוסי, מנכ״ל מסוף המטענים של ממן: הזכייה במכרז היא חותמת לתהליכי השיפור וההתייעלות שבוצעו במסוף בשנה האחרונה. בכוונת SF להפעיל טיסה דו שבועית לישראל בימים ראשון וחמישי, באמצעות מטוס בואינג 767-200 דרימליינר רחב גוף


13:07 ,17.04.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

הזכייה במכרז התקבלה לאחר שהנהלת מסוף המטענים נדרשה לעמוד בסדרה ארוכה של מבדקים בתחום הביטחון, תהליכי העבודה, הכלים התפעוליים ותדירות ההדרכות לעובדים. 

 

חברת התעופה הסינית SF Airlines, המפעילה טיסות מטען ל-100 מדינות ברחבי העולם ומנהלת צי של למעלה מ-80 מטוסים, הודיעה כי בחרה במסוף המטענים והניטול של ממן בנתב״ג, לנהל עבורה את הפריקה וההעמסה של מטוסי המטען שתפעיל החברה אל ומהמזרח דרך שדה התעופה הבינלאומי צ׳אנגשה הואנגואה CSX שבשנזן, סין, וזאת לצד כלל שירותי המסוף שתקבל חברת התעופה ממן -מסופי מטען בנתב״ג.

 

הזכייה במכרז התקבלה לאחר שהנהלת מסוף המטענים נדרשה לעמוד בסדרה ארוכה של מבדקים בתחום הביטחון, תהליכי העבודה, הכלים התפעוליים ותדירות ההדרכות לעובדים.

 

בהתאם לתנאי המכרז בכוונת החברה להפעיל טיסה דו שבועית לישראל בימים ראשון וחמישי, באמצעות מטוס בואינג 767-200 דרימליינר רחב גוף. כבר בטיסה הראשונה של SF לישראל שנחתה בחמישי האחרון בישראל הגיע מטען במשקל של כ-46 טון המכיל ציוד טכנולוגיה, טקסטיל ואיקומרס.

 

אורן סנדרוסי, מנכ״ל מסוף המטענים של ממן: ״אני מודה לחברת SF Airlines על הבעת האמון בנו. מדובר בחותמת המעידה על תהליכי השיפור וההתייעלות שביצענו במסוף במהלך השנה האחרונה לסטנדרטים הגבוהים ביותר הנהוגים בענף וללא ספק משנים את הסטטוס קוו הקיים בענף״. 

 

עוד מעדכן סנדרוסי כי הזכייה במכרז הנוכחי מצטרפת לזכייה במכרז של חברת Maersk Air Cargo הדנית  שבחרה במסוף המטענים של ממן לנהל עבורה את כל תחום שירותי המסוף. בכוונת החברה להפעיל בשלב ראשון טיסה דו שבועית של בואינג 767-300 מנמל התעופה סרגוסה, דרך איסטנבול לתל אביב שיכול להכיל עד 55 טון מטען.