מסוף סוויספורט: התחלת פעילות ביום ראשון הקרוב

החברה הודיעה כי חברות ק.א.ל, סוויס קרגו וקוריאן אייר קרגו יחלו לפעול במסוף עם פתיחתו לפעילות וכי בכוונת החברה לקיים מדי יום מפגשים פתוחים עם לקוחות ומשלחים לשם שיפור השירות


00:00 ,11.06.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה הודיעה כי חברות ק.א.ל, סוויס קרגו וקוריאן אייר קרגו יחלו לפעול במסוף עם פתיחתו לפעילות וכי בכוונת החברה לקיים מדי יום מפגשים פתוחים עם לקוחות ומשלחים לשם שיפור השירות
 
אמנון אברהם, מנכ"ל סוויספורט שירותי מטען ישראל, הוציא אתמול מכתב ללקוחות בו הוא מבשר כי מסוף סוויספורט יחל את פעילותו ביום ראשון הקרוב. "מאמצים עצומים, עבודה בלתי נדלית, ונחישות אין קץ נדרשו מחברתנו, החל ממועד החלטת ממשלת ישראל על פתיחת שוק המטענים האוויריים לתחרות בשנת 1997 ועד להגשמת החלום".
 
מנכ"ל סוויספורט אף הודיע על פעילות משותפת עם חברות תעופה כגון ק.א.ל קווי אויר למטען (החל מ-15 ביוני), Swiss Cargo (החל מ-17 ביוני), Korean Air Cargo (החל מ-1 ביולי). כל החברות יפעלו במסוף הן ביבוא והן ביצוא, זאת למעט חברת ק.א.ל שתטפל במסוף רק במטעני יצוא וטעינה.
 
מנכ"ל סוויספורט ציין כי החברה החליטה להקדיש פרק זמן קבוע בכל יום במהלך השבועות הקרובים לצורך קיום מפגשים פתוחים עם כל הגורמים הרלוונטיים, כאשר במסגרת זאת יימסר כל המידע הנדרש, ויינתן מענה על ידי צוות ההנהלה הבכיר של החברה לשאלות הלקוחות.
 
לדברי מר אברהם, "אנו משקיעים בימים אלה מאמצים ניכרים לקדם את מערכות המידע שלנו ולהתאימן לדרישות הייחודיות של קהיליית המשלחים וסוכני המכס בארץ לרבות הקמת מערך מסרי סטטוס, חשבוניות ואתר אינטרנט אינטראקטיבי. אנו מעריכים כי חלקים ניכרים יהיו זמינים ב- 15 ליוני, אולם מדובר בתהליך מתמשך שכרוך גם בהתאמות בתוכנת ההפעלה שלכם".
 
מר אברהם מציין במכתבו כי "אין בלבנו ספק, כי יישום הניסיון הבינלאומי הרב, היכולות והאיכויות של חברת האם Swissport International, יאפשרו לנו לעמוד בכל הציפיות שלהן עם פתיחת המסוף לפעילות".