מנכ"ל סוויספורט: "ההתחלה הדרגתית כמתוכנן"

מסוף סוויספורט מסכם שבוע של פעילות בנתב"ג עם עבודה מול שתי חברות תעופה. המנכ"ל אמנון אברהם: החל מאוגוסט - ספטמבר נגדיל את הפעילות מול חברות תעופה נוספות, כמאה סוכני מטען כבר פתחו אצלנו חשבון


00:00 ,19.06.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

מסוף סוויספורט מסכם שבוע של פעילות בנתב"ג עם עבודה מול שתי  חברות תעופה. המנכ"ל אמנון אברהם: החל מאוגוסט - ספטמבר נגדיל את הפעילות מול חברות תעופה נוספות. כמאה סוכני מטען כבר פתחו אצלנו חשבון
 
מסוף המטען האווירי של סוויספורט החל השבוע לפעול בנתב"ג עובדה המסמנת למעשה את תחילת עידן התחרות האמיתית בהובלת המטענים באוויר בין שני המסופים הקיימים כיום.
 
בשיחה טלפונית שערכה מערכת port2port עם אמנון אברהם, מנכ"ל סוויספורט שירותי מטען ישראל, ציין מר אברהם כי הפעילות החלה כמתוכנן ב-15 ביוני, וזאת לאחר דחייה של שבועיים שנגרמה כתוצאה מהצורך להשלים את התאמת מערכות המידע הממוחשבות של המסוף לדרישות השוק המקומי.
 
לדברי אברהם, כיום המסוף ערוך לתת מענה למכלול השירותים הנדרשים, והמערכת משתדרגת מדי יום.
 
מנכ"ל סוויספורט ציין עוד כי המסוף מטפל במטעני היצוא של חברת ק.א.ל ובמטעני היבוא והיצוא  של חברת סוויס וורלדקרגו כאשר ב-1 ביולי המסוף יחל בנוסף בטיפול במטענים של חברת קוריאן אייר  לרבות פריקה וטעינה של מטוסי המטען ו-Handling במחסן) 
 
לדברי מר אברהם במהלך התקופה הקרובה החברה מתכוונת להמשיך ולעבוד עם החברות הקיימות  ובכוונתה להגדיל את הפעילות מול חברות תעופה נוספות כאשר מילת המפתח היא גידול הדרגתי. "בחרנו בהתחלה הדרגתית שכן מדובר במתקן חדש וכמו כל דבר חדש קיימים חבלי לידה וכך ניתן להתמודד איתם בצורה אפקטיבית", ציין אברהם.
 
מר אברהם הוסיף כי מרבית סוכני המטען נערכים לעבודה מול המסוף וציין כי כבר כיום כמאה סוכני מטען פתחו חשבון במסוף. "אומנם לא כולם עדיין פעילים", ציין אברהם, "אך יש לשער כי במהלך החודש הקרוב כולם כבר יתנסו בשירותים שאנחנו מציעים".
 
יש לציין כי החברה העלתה בתחילת השבוע, עם תחילת הפעילות, אתר חדש לאוויר בכתובת www.swissport.co.il ולדברי מר אברהם, האתר מטופל ומשודרג מדי יום ביומו.
 
לדברי מנכ"ל סוויספורט, המתקן של החברה מרווח מאוד, נקי ובשל עומס העבודה הקיים כיום במסוף הדבר מאפשר לתת ללקוחות שירות אישי במיוחד – שירות שהוא חלק ממדיניות החברה ונגזר גם מהעובדה כי מדובר במתקן גדול במיוחד הערוך לטפל בקיבולת מטענים גדולה בהרבה מזו המטופלת בה כיום.