מנכ"ל אל על חיים רומנו: קיימת ירידה ברמת שביעות הרצון של הנוסעים שלנו

אל על הפעילה טיסה בשבת האחרונה מארצות הברית לישראל על אף הצהרות בעליה החדשים, האחים בורוביץ, כי החברה לא תפעל בשבתות ובחגים


00:00 ,15.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

אל על הפעילה טיסה בשבת האחרונה מארצות הברית לישראל על אף הצהרות בעליה החדשים, האחים בורוביץ, כי החברה לא תפעל בשבתות ובחגים

מנכ"ל אל על, חיים רומנו, גילה לאחרונה בישיבה פנימית כי קיימת ירידה ברמת שביעות הרצון של הנוסעים - כך נודע ל-TheMarker. רומנו הביע באותה ישיבה דאגה מהירידה במספר הנוסעים במחלקות הפרימיום, ואמר כי תפישת השירות בחברה צריכה להיות לא רק במטוס עצמו, אלא גם בכל מה שמתרחש סביב. כך, לדוגמה, אם מטוס מתעכב והנוסע צריך להמשיך לאחר הנחיתה בטיסת המשך - זו פגיעה ברמת השירות.

רומנו התייחס גם לעניין אי הפעלתה של אל על בשבתות ובחגים, על אף שנהפכה מחברה ממשלתית לחברה פרטית, ואמר "אני לא מאלה שחושבים שצריך לחתוך את האף כדי להרגיז את הפנים...", ברומזו כי יש לשמור על ציבור הלקוחות החרדיים של החברה.

עם זאת, ל-TheMarker נודע כי אל על הפעילה טיסה בשבת האחרונה מארה"ב לישראל על אף הצהרות בעליה החדשים, האחים ישראל ודדי בורוביץ, כי החברה לא תפעל בשבתות ובחגים.

הטיסה, מספר 1032, נחתה ביום שבת ה-11 ביוני בשעה 02:30 בנתב"ג. את פני כ-400 הנוסעים קיבלו מנהליה הבכירים של אל על בפרחים ובשתייה. הם ביקשו מהנוסעים שלא לדווח על הטיסה בשבת לאמצעי התקשורת. המטוס המריא ביום שישי בבוקר משדה התעופה קנדי בניו יורק.

הסיבה להפעלת הטיסה היא תקלה שהתגלתה במטוס אל על שהיה צריך להמריא ביום חמישי בבוקר מניו יורק לישראל. החילוניים שבין הנוסעים עלו על מטוס אל על אחר שהמריא בשישי בבוקר מניו יורק ונחת בשבת בנתב"ג.

מחברת "אל על" נמסר בתגובה: "חיים רומנו, מנכ"ל אל על, אישר באופן חריג נחיתה בשבת וזאת על מנת להקל על נוסעים שטיסתם התעכבה, עקב תקלה במנוע. לא היתה לנו ברירה אחרת כי היו הרבה מאוד נוסעים שביקשו להגיע לחג ולחגוג בחוג משפחותיהם. הנוסעים הדתיים - 16 במספר - הועברו לבתי מלון ופוצו בהתאם".