מנהל חטיבת הביטחון החדש של נתב"ג – תא"ל (מיל.) שמואל זכאי

ועדת המכרזים לבחירת מנהל חטיבת הביטחון החדש של נמל התעופה בן גוריון בחרה לתפקיד את תת אלוף (מיל.) שמואל זכאי. זכאי יכנס לאחר השלמת ההליכים הפורמליים למינוי, ויחליף את מנהל הביטחון הפורש של נתב"ג, אבי רימון


00:00 ,27.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

ועדת המכרזים לבחירת מנהל חטיבת הביטחון החדש של נמל התעופה בן גוריון בחרה לתפקיד את תת אלוף (מיל.) שמואל זכאי. זכאי יכנס לאחר השלמת ההליכים הפורמליים למינוי, ויחליף את מנהל הביטחון הפורש של נתב"ג, אבי רימון.
 
תפקיד מנהל חטיבת הביטחון של נתב"ג כפוף לחוק מינוי מנהלי ביטחון בגופים ציבוריים, הכרוך בפרסום מכרז ואישור על ידי ועדת מכרזים. לתפקידניגשו 31 מועמדים, מתוכם הגיעו לראיון בפני הועדה 10 מועמדים שעמדו בקריטריונים הנדרשים ותא"ל (מיל') זכאי נמצא כמועמד הראוי ביותר לתפקיד, תוך בחירתו פה אחד. בועדה נטלו חלק השר לשעבר חיים קורפו כנציג ציבור, נציגי משטרת ישראל ונציגי שירות הביטחון הכללי.

תת אלוף (מיל.) שמואל זכאי, 42, פרש מצה"ל בשנת 2004 לאחר 23 שנות שירות. בתפקידו האחרון שימש כמפקד אוגדת עזה ולפני כן כמפקד אוגדת הערבה והנגב וכמפקד חטיבת גולני. זכאי בעל תואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת תל אביב ובוגר המכללה לפיקוד ומטה של צה"ל.