מנהל אגף המטענים באל על דני שפירא ממשיך בתפקידו כרגיל למרות התפטרותו לפני כחודש

מנהל אגף המטענים בחברת אל על, דני שפירא, ממשיך בתפקידו כרגיל, למרות התפטרותו לפני כחודש; מחר אף ייצא לסיור עבודה בחו"ל. מנכ"ל החברה עמוס שפירא, דיווח בזמנו על התפטרותו של דני שפירא


00:00 ,13.06.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
מנהל אגף המטענים בחברת אל על, דני שפירא, ממשיך בתפקידו כרגיל, למרות התפטרותו לפני כחודש; מחר אף ייצא לסיור עבודה בחו"ל. מנכ"ל החברה עמוס שפירא, דיווח בזמנו על התפטרותו של דני שפירא בצעד יוצא דופן - מכתב אישי לכלל עובדי החברה.

התפטרותו של שפירא באה לאחר שממצאי חקירת מבקר הפנים של החברה, אלי רייך, הראו שהוא קיבל טובת הנאה מלקוח גדול של אל על מטענים - חברת פליינג קרגו; מדובר בכרטיסי כניסה חינם למשחקי כדורסל של קבוצת מכבי תל אביב.

מקורות בחברה אמרו כי לא רק שאין סימנים בשטח ששפירא מתכוון לעזוב את תפקידו אלא שהוא ממשיך לנהל את ישיבות האגף, מכין את תוכנית העבודה לרבעון הבא, נפגש עם סוכני מטענים ואף ייצא מחר לסיור עבודה בן שמונה ימים לגרמניה, צרפת והמזרח הרחוק.

מחברת אל על נמסר בתגובה: "בימים אלה מתבצע חיפוש אחר מועמדים מתוך החברה ומחוצה לה. לכשיסתיים תהליך העברת התפקיד באופן מסודר, דני שפירא יסיים את תפקידו בפועל". מנכ"ל אל על, עמוס שפירא, אמר: "אף לרגע לא היה חשד נגד דני שפירא בנושא ניקיון כפיים או יושר אישי ולכן המקרה לא חייב הפסקת עבודה מיידית. יש להדגיש, כי במקרה זה חברת אל על נקטה פעולה המציבה נורמות ניהוליות קפדניות".