ממן רכשה את חברת ארכיב ירושלים בהיקף כספי של כ- 2 מליון דולר

חברת ארכיב 2000 שהינה חברת בת בבעלות מלאה של חברת ממן - מסופי מטען וניטול, מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג, ועוסקת במתן שירותי גניזה וארכיבאות, רכשה את מלוא האחזקות בחברת ארכיב ירושלים, בהיקף כספי כולל של כ- 2 מליון דולר


00:00 ,16.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

נחמה רונן יו"ר ממן: באמצעות רכישת ארכיב ירושלים ממן תרחיב פעילותה בסקטור המוסדי ממשלתי
 
חברת ארכיב 2000 שהינה חברת בת בבעלות מלאה של חברת ממן - מסופי מטען וניטול, מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג, ועוסקת במתן שירותי גניזה וארכיבאות, רכשה את מלוא האחזקות בחברת ארכיב ירושלים, בהיקף כספי כולל של כ- 2 מליון דולר.
 
חברת ארכיב ירושלים, היושבת במישור אדומים, מספקת שירותי גניזה וארכיבאות באזור ירושלים ומתמקדת במתן שירותים למשרדי ממשלה. החברה פועלת מעל 10 שנים בניהולה של עירית פיליפוביץ', הנמנית עם הבעלים היוצאים של החברה. פיליפוביץ' תמשיך לנהל את החברה גם בעתיד תחת בעלות ממן. המהלך מותנה באישור הממונה על ההגבלים העסקיים.
 
נחמה רונן יו"ר ממן מציינת כי רכישת ארכיב ירושלים תאפשר לחברת הבת של ממן, ארכיב 2000, לחזק את פעילותה בסקטור המוסדי- ממשלתי, להתמקצע בתחומי פעילות נוספים, ולתת שירותים רחבים יותר הן ללקוחות הקיימים והן ללקוחות העתידיים, שיתווספו עם השלמת העסקה. רונן מוסיפה שהעסקה צפויה להגדיל את רווחיות החברה, עם הכניסה לתחומי פעילות חדשים.
 
חברת ארכיב 2000 מתמחה במתן פתרונות ארכיבאות ואחסון מגוונים, המותאמים ללקוחות בעלי יחודיים, פתרונות אלה מתאפשרים בזכות מערכות המידע המתקדמות ושיטות התפעול הגמישות אותן מנהלת החברה. החברה מעניקה שירותים, בין השאר, לבתי חולים, מערכות בנקאיות, משרדי עו"ד, רו"ח ועוד.