ממן נערכת לתחרות ורוכשת ציוד

החברה חנכה השבוע שלושה מטעני מטוסים חדשים אשר נרכשו בהשקעה של 5 מיליון שקלים. מוטי לוין: מסוף המטענים של ממן הוא כיום אחד ממסופי המטענים היותר משוכללים ומזוודים שיש בעולם למטען מסחרי כללי


00:00 ,17.04.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה חנכה השבוע שלושה מטעני מטוסים חדשים אשר נרכשו בהשקעה של 5 מיליון שקלים. מוטי לוין: מסוף המטענים של ממן הוא כיום אחד ממסופי המטענים היותר משוכללים ומזוודים שיש בעולם למטען מסחרי כללי
 
חברת ממן מתכוננת לקראת פתיחת התחרות בתחום מסוף המטען האווירי וכניסתה של חברת סוויספורט לפעילות בתחום באמצעות שיפור השירות ללקוחות ורכישת ציוד חדש. ביום שלישי השבוע (15 באפריל) התקיים במסוף המטענים של ממן טקס חניכת מטעני המטוסים החדשים (high loader) אשר נרכשו בסכום של כ-5 מיליון שקלים.
 
הטקס התקיים במסגרת הרמת כוסית לכבוד חג הפסח כאשר בין המשתתפים היו הבעלים של "תעבורה" ומבעלי השליטה בקבוצת ממן: אברהם "בונדי" לבנת, ובניו - צביקה לבנת וזאביק לבנת, ח"כ יורם מרציאנו, ראש עיריית רמלה יואל לביא, מנכ"ל ממן מוטי לוין, יו"ר דירקטוריון ממן נחמה רונן וכן כל חברי הדירקטוריון הנוספים.
 
בראיון שערך מגזין Port2port עם מוטי לוין, מנכ"ל קבוצת ממן, ואשר מתפרסם בימים אלה, ציין לוין כי "במסגרת השיפורים אנחנו מבצעים היום השקעה של מיליוני שקלים בשיפור יכולות של אמצעי אחסון: אנחנו משקיעים במשטחי אחסון ומטעני מטוסים חדשים. אין ספק שיש פה שיפור בשירות מהטעם הפשוט שהכלים עצמם עוברים הליך של התחדשות. כשאתה מונופול אלו השקעות שאתה לא מחויב להן - מטוס שנחת בישראל אין לו ברירה - יפרקו אותו איכשהו - אבל אם אתה בתחרות אתה חייב להציע ללקוח את השירות הכי טוב ואת האמצעים והציוד הכי משובחים".
 
לדברי לוין, מסוף המטענים של ממן הוא כיום אחד ממסופי המטענים היותר משוכללים ומזוודים שיש בעולם למטען מסחרי כללי. בנוסף לכך במסוף ישנן מערכות אוטומציה מלאות, מערכות סמי- אוטומטיות, קרוניות אוטומטיות הנשלטות במערכת מחשב ובר-קוד על כל פריט ופריט.
 
לוין: "קשה להאמין אבל השטח שאנחנו עובדים בו היום הוא אותו שטח שממן עבדה בו גם לפני 40 שנה.  המאפיינים של כלכלת ישראל השתנו מאז, הצרכים השתנו, הנפחים השתנו, השטח של מסוף ממן לא השתנה. כיום, בזכות השקעות כבדות שבוצעו במסוף, אנו מסוגלים לטפל בכל סוגי המטען האווירי. אנחנו יודעים לטפל בחקלאות, בחומרים רדיו-אקטיביים, ביהלומים, בפרמצבטיקה, בבלדרות וגם בארגזי ענק שהולכים למפעל של אינטל, או יוצאים מאורבוטק ומכילים מכונות ששוות עשרות מיליוני דולרים. אין ספק שהמסוף הזה שירת את כלכלת מדינת ישראל על כל המשתמע מכך". 
 
לצפייה בראיון המלא עם מוטי לווין כפי שפורסם במגזין port2port לחודש אפריל לחץ כאן