"ממן" נערכת לגידול בהיקף תנועת מטעני היבוא לישראל במהלך חודש ספטמבר לקראת החגים

החברה צופה גידול של כ – 30% בתנועת מטעני היבוא ונערכת בתגבור מצבת כח האדם והרחבת שעות הפעילות כדי להבטיח שירות מהיר ויעיל ללקוחותיה


00:00 ,31.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
החברה צופה גידול של כ – 30% בתנועת מטעני היבוא ונערכת בתגבור מצבת כח האדם והרחבת שעות הפעילות כדי להבטיח שירות מהיר ויעיל ללקוחותיה

חברת "ממן – מסופי מטען וניטול" נערכת לקראת גידול משמעותי בהיקפי מטעני הייבוא האוויריים לישראל במהלך חודש ספטמבר. החברה צופה כי למעלה מ – 20,000 טון של מטען, בעיקר של מוצרי צריכה וסחר, יעברו דרך מסופי "ממן" לקראת החגים. ע"פ הערכות ממן היקף המטענים הצפוי יהווה גידול של כ – 30% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

מחברת ממן נמסר כי לקראת הגידול המשמעותי בהיקפי הפעילות ובמטרה לייעל ולשפר את השירות ולהעניק ללקוחות ממן את השירות היעיל והמהיר ביותר, מרחיבה ממן את שעות הפעילות במסוף ומגדילה את מצבת כח האדם במסוף. זאת כדי לתת מענה רחב לגידול הצפוי בפעילות.

עוד נמסר כי נתוני חודש אוגוסט מבטאים גם הם גידול ניכר בפעילות מסוף המטענים. במהלך אוגוסט עברו במסוף כ – 24,750 טון מטען זאת לעומת 17,000 טון בחודש אוגוסט אשתקד. מדובר על גידול של 38%, כשעיקר הגידול באוגוסט נרשם במטעני היצוא, בהם נרשם גידול של כ– 60%.

נחמה רונן, יו"ר "ממן", מציינת כי ההערכות ממן לקראת תקופת החגים הינה חלק נוסף מהמאמץ הרב שמושקע בשיפור השירות ללקוח. עוד מציינת רונן כי עקב השביתה בנמלים, מטענים רבים הוסטו מהים לאוויר מה שהביא את ממן לטפל בסוגים חריגים של מטענים שדרשו טיפול מיוחד,כמו למשל רכבים, ציוד לחממות, חלקי מכונות ועוד. ההערכות כללה בין השאר, צוותים יעודים שהוכשרו לטפל במטענים החריגים, והרחבת שעות הפעילות במסוף .

חברת "ממן – מסופי מטען וניטול" מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג מספקת את מכלול שירותי הקרקע לייבוא ולייצוא דרך האוויר של מדינת ישראל ומשרתת את כל חברות התעופה והבלדרות הפועלות בנתב"ג. המסוף מטפל במטענים בהיקף כולל של כ – 220 אלף טון בשנה.