ממן מציעה שירות חדש לקבלת סטטוס מטען באמצעות הטלפון הסלולרי

האתר הסלולארי שהושק בימים אלו, נותן מענה ללקוחות ממן, המבקשים לקבל מידע אודות מטענם בכל מקום ובכל זמן. ממן מסופי מטען וניטול בע"מ הציגה לאחרונה מגוון שירותי מידע מתקדמים וחדשניים,


00:00 ,30.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
האתר הסלולארי שהושק בימים אלו, נותן מענה ללקוחות ממן, המבקשים לקבל מידע אודות מטענם בכל מקום ובכל זמן

ממן מסופי מטען וניטול בע"מ הציגה לאחרונה מגוון שירותי מידע מתקדמים וחדשניים, המאפשרים ללקוחותיה לקבל מידע זמין, שוטף ונוח אודות מטענם, בכל רגע נתון ובכל שעה ביממה. המידע שהיה זמין עד עתה באתר האינטרנט של ממן יהיה מהיום זמין ללקוח גם בהיותו נייד ומאפשר לו לקבל מידע על כל שינוי בסטאטוס המטען ישירות למכשיר הטלפון הנייד שלו.

רונית לפיד, מנהלת תחום פיתוח ותוכנה בחברת ממן, מציינת שממן הרחיבה בימים אילו את סל השירותים המיועדים לרווחת הלקוח ופיתחה את אתר ה- WAP (Wireless Application protocol) המאפשר קבלת סטאטוס מטען ואגרות באמצעות גלישה מהטלפון הנייד וקבלת מידע מעודכן ואמין ישירות מבסיסי הנתונים/מערכות המידע של ממן. כמו כן פותח שירות הודעות מיידי (SMS) המאפשר ללקוח לקבל עדכוני סטאטוס מטען מבוקש, ישירות לטלפון הנייד שלו באמצעות השירות.

לדבריה, האתר הסלולארי, אתר ה- WAP, שהושק בימים אלו, נותן מענה ללקוחות ממן, המבקשים לקבל מידע אודות מטענם בכל מקום ובכל זמן. "האתר מאפשר לממן להיות בשורה הראשונה של החברות המאפשרות ללקוחותיהם את מירב הקישוריות למערכות המידע שלהם, גם באמצעות גלישה מהמכשירים הניידים ומשלוח וקבלת הודעות מיידיות (SMS)".
לפיד מציינת ששירות מסרים מיידים, שרות ה-SMS מהווה השלמה לאתר הסלולארי ולאתר האינטרנט ומאפשר מעקב עדכני אחר סטאטוס המטען הנדרש ללקוח באמצעות מכשיר הטלפון הנייד שלו.