"ממן – מסופי מטען וניטול" במבצע איסוף מזון למשפחות נזקקות מלוד לקראת ראש השנה

חברת "ממן – מסופי מטען וניטול", מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג, יצאה במבצע איסוף תרומות לרכישת סל מצרכים לחג לכ – 50 משפחות נזקקות בלוד (משפחות חד הוריות, משפחות עולים, קשישים ועוד). יוזמת עובדי ממן הובילה לשיתוף פעולה


00:00 ,21.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת "ממן – מסופי מטען וניטול", מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג, יצאה במבצע איסוף תרומות לרכישת סל מצרכים לחג לכ – 50 משפחות נזקקות בלוד (משפחות חד הוריות, משפחות עולים, קשישים ועוד). יוזמת עובדי ממן הובילה לשיתוף פעולה עם אגף הרווחה בעירית לוד, במסגרתה עובדי ממן תרמו 20,000 שקלים במוצרי בסיס לחג למשפחות נזקקות. עובדי ממן, קנו, ארזו ושלחו את מוצרי היסוד ובהם, דבש, סוכר, יין, קמח ועוד למשפחות הנזקקות.

דוד בן שושן, סמנכ"ל משאבי אנוש ומינהל ב"ממן", מציין כי הרעיון לערוך את מבצע איסוף המזון הוא פרי יוזמה של עובדי ממן, שהחליטו לאור מצוקה גוברת של משפחות שנקלעו למשברים כלכליים לצאת במבצע האיסוף. עוד ציין בן שושן, כי המבצע כולו תוכנן ומבוצע על ידי עובדי הקבוצה ובתמיכת ההנהלה והוסיף כי למבצע נרתמו מספר ספקים העובדים עם הקבוצה.


חברת "ממן – מסופי מטען וניטול" מפעילה את מסוף המטענים בנתב"ג. המסוף מטפל במטענים בהיקף כולל של כ – 240 אלף טון בשנה ומרכז תחת קורת גג אחת את הטיפול בכל סוגי המטענים המיובאים לישראל והמיוצאים ממנה ליעדים בכל רחבי העולם.