ממן חתמה על הסכם שיתוף פעולה בשינוע תרופות בקירור עם החברה הבינלאומית HPL

משרד הבריאות וממן משלימים בימים אלה מהלך של קביעת תו תקן מחייב לענף שינוע ואחסון תרופות בקירור; ממן השלימה בניית מ.ל.מ.ת. (מרכז לוגיסטי מקורר לתרופות) בהשקעה של כ- 1.5 מליון שקל


00:00 ,06.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

משרד הבריאות וממן משלימים בימים אלה מהלך של קביעת תו תקן מחייב לענף שינוע ואחסון תרופות בקירור;ממן השלימה בניית מ.ל.מ.ת. (מרכז לוגיסטי מקורר לתרופות) בהשקעה של כ- 1.5 מליון שקל
 
חברת ממן – מסופי מטען וניטול, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת HPL - Helman Pharmatzetical Logistics לשינוע בינלאומי של תרופות בקירור. במסגרת ההסכם בין החברות, אשר מסיימות בימים אלה פיילוט שנמשך מספר חודשים למתן פתרונות לוגיסטיים מלאים בקירור, תפיץ חברת HPLאת משלוחי התרופות המיוצאות מישראל ללקוחות בחו"ל, בתנאים הנדרשים על פי תקנים בינלאומיים.
 
"הסכם זה", מציינת נחמה רונן יו"ר ממן, "הינו חלק מהערכות כוללת של החברה, לתת מענה מקיף לצרכים הבינלאומיים ולדרישות בנושא אחסון, שינוע והפצת תרופות".
 
"מהלך זה, אשר נעשה בתיאום ובאישור משרד הבריאות", מוסיפה רונן, "הינו צעד ראשון של החברה ושל משרד הבריאות לקבוע תקן ישראלי על פי סטנדרטים בינלאומיים מחייבים בכל פעילות של שינוע, הפצה ואחסון של תרופות. עם החלת תו תקן זה בנושא סימון ורישום תרופות, יהיה על כל הענף הלוגיסטי שמטפל בתרופות לוודא שמטענים רגישים אלה, יהיו מוגנים ומקוררים בהתאם להנחיות היצרן והלקוח".
 
עוד נמסר כי מהלך זה של ממן משלים את ההשקעה שביצעה החברה עם הקמת מ.ל.מ.ת (מרכז לוגיסטי מקורר לתרופות), אשר בנייתו הסתיימה בימים אלה בהשקעה כוללת של כ- 1.5 מליון שקל. המ.ל.מ.ת, הינו מבוקר טמפרטורה ומשתרע על פני שטח של כ- 1200 מ"ר.
 
רונן ציינה כי עם השלמת המהלך, תוכל ממן לתת מענה מקצועי כנדרש על פי הוראות היצרנים ולהוביל את התרופות המיועדות ליצוא ישירות מתוך המחסן המקורר בעגלות מבוקרות טמפ' לבטן המטוס.