ממן חנכה את המרכז הלוגיסטי המקורר לתרופות

במרכז הושקעו כ- 1.5 מליון שקל;מנכ"ל משרד הבריאות: "המרכז החדש והסטנדרטים שנקבעו הינם שלב ראשון באכיפת תקנה מחייבת לענף שינוע ואחסון תרופות בקירור"


00:00 ,10.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

במרכז הושקעו כ- 1.5 מליון שקל;מנכ"ל משרד הבריאות: "המרכז החדש והסטנדרטים שנקבעו הינם שלב ראשון באכיפת תקנה מחייבת לענף שינוע ואחסון תרופות בקירור"
 
חברת ממן – מסופי מטען וניטול, חנכה את המרכז הלוגיסטי המקורר החדש במעמד מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' אבי ישראלי, ד"ר יעקב כץ הרוקח המחוזי, מר תומר פפר מנכ"ל פארמה ישראל, מנכ"ל רש"ת מר גבי אופיר ומנהלים של חברות התרופות.
 
נחמה רונן, יו"ר ממן מציינת שמהלך זה, אשר נעשה בתיאום ובאישור משרד הבריאות, הינו צעד ראשון של החברה ושל משרד הבריאות לקבוע תקן ישראלי על פי סטנדרטים בינלאומיים מחייבים בכל פעילות של שינוע, הפצה ואחסון של תרופות. עם החלת תו תקן זה בנושא סימון ורישום תרופות, יהיה על כל הענף הלוגיסטי שמטפל בתרופות לוודא שמטענים רגישים אלה, יהיו מוגנים ומקוררים בהתאם להנחיות היצרן והלקוח.
 
מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' אבי ישראלי ציין כי המרכז החדש, שתוכנן ונבנה על ידי ממן, מציב סטנדרטים חדשים בכל הקשור לטפול ואחסון תרופות והסטנדרטים שנקבעו, הינם שלב ראשון באכיפת תקנה מחייבת לענף שינוע ואחסון תרופות בקירור. עוד מציין פרופ' ישראלי כי עם יישום התקנות, מדינת ישראל תוכל לספק לציבור תרופות באיכות הגבוהה ביותר ולתרום לבריאות הציבור.
 
חברת פארמה ישראל בירכה על ישום היוזמה לאחסון תרופות בתנאים שיבטיחו את בריאות הציבור וכי במטרה להבטיח את איכות התרופות המיובאות, משלוחי התרופות נארזים במארזים מיוחדים במטרה לשמור על התרופות בתנאים מקוררים ואופטימליים ככל האפשר.
 
המרכז הלוגיסטי המקורר לתרופות, אשר בנייתו הסתיימה בימים אלה בהשקעה כוללת של כ- 1.5 מליון שקל, הינו מבוקר טמפרטורה ומשתרע על פני שטח של כ- 1200 מ"ר.