ממן דחתה את הפעלת ניהול תור ממוחשב באולם בדיקות המכס

אתמול בבוקר, 19.09.04, התחילה ממן בניסוי להפעלת שיטת ניהול תורים ממוחשבת באולם בדיקות המכס. לאחר מספר שעות הפעלה התברר שנוצרו פיגורים במהלך הבדיקות ואותרו מספר נושאים לטיפול. בעצה אחת עם גורמי המכס ונציגי הלקוחות הוחלט


00:00 ,20.09.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
התהליך החדש צפוי לשפר באופן ניכר את יעילות הבדיקות, לקצר את משכי ההמתנה, למקד את זמני שהייתו של הלקוח רק לצורך הבדיקות ולספק תמונת מצב עדכנית על מצב התור ומיקומו בו

אתמול בבוקר, 19.09.04, התחילה ממן בניסוי להפעלת שיטת ניהול תורים ממוחשבת באולם בדיקות המכס. לאחר מספר שעות הפעלה התברר שנוצרו פיגורים במהלך הבדיקות ואותרו מספר נושאים לטיפול. בעצה אחת עם גורמי המכס ונציגי הלקוחות הוחלט בשלב זה, להשהות את המשך יישום התהליך החדש כדי ליישם את התיקונים הנדרשים.

כדי למנוע מצב דומה ובהתחשב בתקופת החגים שמטבעה מייצרת עומסים נקודתיים,הוחלט בממן לשוב וליישם את התהליך החדש החל מתאריך 13 באוקטובר 2004.

"אנו מתנצלים על כל אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו ומשוכנעים שבכוחות משותפים נצליח ליישם את התהליך החדש לטובת כלל ציבור הלקוחות", אמר קובי לוי, מנהל שירות לקוחות בממן.

ההליך החדש, שהחלתו נדחתה כאמור עד לאמצע אוקטובר, מתבסס על ניהול תור ממוחשב המאפשר ללקוח ליזום את הליך הבדיקה בדלפק שירות הלקוחות בממן והגעה מתוזמנת לבדיקה הפיסית עם הגעת המטען לאולם הבדיקות, כשזימון הלקוח נעשה באמצעים מקוונים ובאמצעות SMS.