"ממן" במשא ומתן מתקדם להקמת מיזם לוגיסטי בפולין עם חברת DELTATRANS הפולנית

במסגרת זו הגיעה לארץ משלחת בכירי חברת DELTATRANS הפולנית להכרת פעילות קבוצת ממן בישראל; בכוונת ממן לבסס את אחיזתה במזרח אירופה באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות מקומיות מובילות


00:00 ,08.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת זו הגיעה לארץ משלחת בכירה של חברת DELTATRANS הפולנית להכרת פעילות קבוצת ממן בישראל;בכוונת ממן לבסס את אחיזתה במזרח אירופה באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות מקומיות מובילות
 
חברת "ממן – מסופי מטען וניטול",  נמצאת במשא ומתן מתקדם להקמת מיזם לוגיסטי רחב היקף בפולין עם חברת DELTATRANS, חברת שינוע ולוגיסטיקה מובילה מפולין. מיזם זה, מצטרף למיזם מוצלח אותו מקיימת ממן באמצעות חברה צ'כית, במסגרתו מפעילה ממן מתחם לוגיסטי בגבול צ'כיה וגרמניה.
 
בכוונת ממן באמצעות שיתוף זה, להציע שירותים לוגיסטיים לחברות מקומיות ובינלאומיות ובכלל זה לחברות ישראליות הפועלות במזרח אירופה. בדיקות מקדימות שערכה ממן הצביעו כי פוטנציאל שיתוף הפעולה מוערך במיליוני דולרים.
 
לצורך כך, הגיעה לארץ משלחת של בכירי חברת DELTATRANS בראשותו של נציג הבעלים ומנכ"ל החברה, אשר באה ללמוד ולהתרשם מפעילות קבוצת ממן בישראל. במסגרת הביקור בארץ יסיירו האורחים במתקני ממן השונים, יפגשו עם הנהלת ממן וכן עם נציגי הבעלים.
 
אלי דלאל, מנכ"ל ממן, מציין כי הקמת המיזם הלוגיסטי בפולין, הינו צעד נוסף לביסוס מעמדה של ממן במזרח אירופה. "בכוונת ממן להמשיך ולהרחיב את פעילותה  באירופה באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות מקומיות מובילות". עוד מציין דלאל, כי המיזם המשותף יתחרה על הענקת שירותים לוגיסטיים מגוונים ללקוח בינלאומי מוביל, והפעלה עבורו של מרכז לוגיסטי שיקיף מאות אלפי מטרים מרובעים ויעסיק מאות עובדים.
 
חברת DELTATRANS הינה חברת לוגיסטיקה מובילה בפולין, המעניקה מגוון שירותים לוגיסטיים TPL ללקוחות בינלאומיים מובילים מתחומים שונים. החברה מעסיקה 800 עובדים הפועלים   מ – 29 סניפים ברחבי פולין וגרמניה. בבעלות החברה צי של 350 משאיות וכן, ברשותה 20,000 מ"ר של שטחי איחסון. בין לקוחותיה נמנים, טויוטה, אופל, איקיאה, ג'נרל מוטורס ועוד.
 
חברת "ממן – מסופי מטען וניטול" מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג מספקת את מכלול שירותי הקרקע לייבוא ולייצוא דרך האוויר של מדינת ישראל ומשרתת את כל חברות התעופה והבלדרות הפועלות בנתב"ג. המסוף מטפל במטענים בהיקף כולל של כ – 270 אלף טון בשנה.