ממן : ביקוש נרחב לשירות שינוע מקורר של מטענים רגישי טמפרטורה

מחברת ממן מציינים כי לקוחות רבים מתחומי הפרמצבטיקה, חקלאות, כימיה ועוד אשר מייצאים/מייבאים מטענים רגישים לשינויי טמפרטורה עושים שימוש נרחב בשירות חדש זה


00:00 ,20.08.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
" לנוכח הצלחת השירות, תגברה ממן והרחיבה את מערך יחידות הקירור המשונעות באופן שיענה על הביקוש ויספק שירות זמין ויעיל למטעני לקוחותיה ", ציינו בממן

במהלך השבועות האחרונים הרחיבה ממן את שירות שינוע מטענים רגישי טמפרטורה כחלק משרשרת הקירור שמעניקה ללקוחותיה. מחברת ממן מציינים כי לקוחות רבים מתחומי הפרמצבטיקה, חקלאות, כימיה ועוד אשר מייצאים/מייבאים מטענים רגישים לשינויי טמפרטורה עושים שימוש נרחב בשירות חדש זה.

באמצעות השירות, אשר החל בממן בחודש אפריל 2003, ממן משנעת מטענים אלו באמצעות יחידות קירור מבוקרות טמפרטורה, תוך שמירה על שרשרת קירור מלאה, הן בהליך היצוא והן בהליך היבוא.

עוד נמסר כי מטענים רגישים המיועדים ליצוא אווירי, נשמרים בסביבה מבוקרת טמפרטורה באופן רציף, מרגע יציאתם ממחסן הקירור או המסוף ועד לרגע פריקתם מיחידת הקירור והעמסתם על המטוס. באופן דומה, נשמרת שרשרת הקירור גם למטענים רגישים בהליך היבוא, מרגע יציאתם מהמטוס ועד לאחסונם במחסני הקירור בממן. באופן זה מבודדים המטענים מהשפעות מזג האוויר, כגון גשם, לחות, טמפרטורה, שמש וכדו'.