ממן אויאיישן תשווק את טיסות ארקיע לאוזבקיסטן

שגריר אוזבקיסטאן בישראל אירח את הנהלת חברת "ממן" לרגל הסכם התעופה האווירי בין שתי המדינות. הטיסות ייחלו באוקטובר 2003. שגריר אוזבקיסטן בישראל, מר אוייבק אוסמנוב, בירך את הנהלת חברת ממן, אשר התארחה בביתו בסוף השבוע שעבר לרגל


00:00 ,01.07.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
שגריר אוזבקיסטאן בישראל אירח את הנהלת חברת "ממן" לרגל הסכם התעופה האווירי בין שתי המדינות. הטיסות ייחלו באוקטובר 2003

שגריר אוזבקיסטן בישראל, מר אוייבק אוסמנוב, בירך את הנהלת חברת ממן, אשר התארחה בביתו בסוף השבוע שעבר לרגל ההשקה המתוכננת של קו הטיסות החדש של ארקיע לטשקנט, בירת אוזבקיסטן בחודש אוקטובר 2003. במסגרת המפגש בו התארחה הנהלת ממן בראשותו של אלי דלאל, מנכ"ל החברה וברכה בן אלי מנכ"ל "ממן אויאיישן" ציין השגריר כי אוזבקיסטן מהווה יעד פופולרי עבור אנשי עסקים ישראליים ובעיקר עבור תיירות הטיולים המאורגנים היוצאים מישראל לטיולים בטשקנט, בוכרה וסמארקנד, המהוות חלק מדרך המשי.

הפגישה נערכה בבית השגריר לרגל ההסכם שנחתם עם חברת "ממן אויאיישן" , אשר תייצג את טיסותיה של חברת ארקיע לטשקנט בירת אוזבקיסטן. במסגרת זו תנהל ותשווק "ממן אויאיישן" את הטיסות שיחלו בחודש אוקטובר השנה. בשלב הראשון תבצע "ארקיע" טיסה שבועית אחת, בנוסף ל – 3 הטיסות השבועיות המבוצעות על ידי "אייר אוזבקיסטן", בקו שבין תל אביב לטשקנט.

ברכה בן אלי, מנכ"ל "ממן אויאיישן" מציינת כי לוח הטיסות הותאם על ידי שתי החברות במטרה לתת מענה לכל צרכי תנועת התיירות ואנשי העסקים בין שתי המדינות. ברכה בן אלי, מציינת עוד כי טיסותיה של "אייר אוזבקיסטן" לשאר מדינות חבר העמים והמזרח הרחוק, מאפשרת לישראלים רבים המשך טיסות נוחות ובמחירים אטרקטיביים ליעדים אהובים לישראלים, בעיקר ליעדים למזרח הרחוק.