מינויים בחברת אל על

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר על שורת מינויים חדשים בחברת אל על. יו"ר הנהלת אל על, מר מיכאל לוי ודירקטוריון החברה, אישרו היום את מינויו של מר יואב לוי לתפקיד סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחברה, במקומה של גב" ברכה בן אלי, שהודיעה לאחרונה כי בכוונתה לפ


00:00 ,30.08.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר על שורת מינויים חדשים בחברת אל על. יו"ר הנהלת אל על, מר מיכאל לוי ודירקטוריון החברה, אישרו היום את מינויו של מר יואב לוי לתפקיד סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחברה, במקומה של גב' ברכה בן אלי, שהודיעה לאחרונה כי בכוונתה לפרוש מן החברה לאחר 35 שנים.
 
מר לוי ,42, כיהן עד לאחרונה כסמנכ"ל שיווק בסיטיבנק ישראל, לפני כן שימש בתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת AIG. כמו כן, שימש מר לוי, כמנהל מכירות איזורי בחברת "המגן" ביטוח. מר לוי הינו מנהל מנוסה ומעורה בתחומי השיווק, המכירות והמסחר והינו בוגר האנטר קולג' בניו יורק במסחר בין לאומי.
 
בנוסף אישר דירקטוריון אל על את מינויו של מר משה משעול, לתפקיד ראש אגף מבצעי קרקע בחברה. מר משעול, 58, מילא בחברת אל על תפקידים רבים במשך 32 שנות עבודתו בחברה והינו בעל ניסיון רב ביותר. כל התפקידים אשר ביצע, היו במסגרת האגף אשר מונה לעמוד בראשו, ובין היתר שימש מנהל תחנות במספר יעדים בחו"ל, כמנהל מבצעי הקרקע בארצות הברית ומילא את תפקיד ראש אגף מבצעי קרקע בהצלחה רבה בין השנים 1989-1998. דירקטוריון החברה, הדגיש את חשיבותו של אגף מבצעי קרקע כאגף המצוי בצומת קריטי מבחינתו של הנוסע ואת החשיבות של רמת השירות הניתנת במסגרתו.