מונו שלושה סמנכ"לים חדשים בחברת התעופה ק.א.ל

במסגרת תהליך הארגון מחדש בחברת התעופה ק.א.ל (קוי אויר למטען) החליטו יו"ר החברה, איתן בן דוד, סגן יו"ר החברה, שמואל ברקוביץ' והמנכ"ל, יצחק טובלי, על ביצוע שלושה מינויים חדשים של תפקידי סמנכ"ל; השלושה: ינון עמית, בני בצון ורמי ליבלינג


00:00 ,05.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת תהליך הארגון מחדש בחברת התעופה ק.א.ל (קוי אויר למטען) החליטו יו"ר החברה, איתן בן דוד, סגן יו"ר החברה, שמואל ברקוביץ' והמנכ"ל, יצחק טובלי, על ביצוע שלושה מינויים חדשים של תפקידי סמנכ"ל.
 
ינון עמית מונה לסמנכ"ל הכספים של ק.א.ל. עמית שימש בארבע השנים האחרונות מנהל הכספים של חברת דן ולפני כן עבד באגף התקציבים של משרד האוצר.
 
בני בצון מונה לסמנכ"ל מבצעי קרקע של ק.א.ל. ויהיה אחראי על הטיפול במטוסים ובמטען בארץ ובתחנות ק.א.ל בחו"ל לרבות הסכמים עם ספקים למתן שרותי קרקע בארץ ובחו"ל. בצון הוא בעל ניסיון של 25 שנים בתחום התעופה ושימש עד כה מנכ"ל של חברת מרקורי תעופה ישראל העוסקת באספקת דלק למטוסים. לפני כן שימש מנהל תפעול מסוף המטענים ומנהל תחום התעופה בממ"ן . הקים  וניהל את חברת G.H.I– חברה בת של ממ"ן ולופטהנזה למתן שרותי קרקע למטוסים ולנוסעים.
 
רמי ליבלינג מונה לסמנכ"ל מבצעי אויר של ק.א.ל ויהיה אחראי על התפעול האוירי ועל צוותי האויר של החברה. ליבלינג שימש בשורה של תפקידים ובהם טייס ראשי בחברת ג'פאן איירלינס, קברניט בטאוור אייר וטייס ראשי ומנהל מבצעי אויר בחברת מעוף. כמו כן היה ליבלינג אחראי על גיוס צוותי האויר הראשונים של ק.א.ל בעת קבלת רשיון המפעיל לפני כחמש שנים.