מדונה בישראל: ממן וסוניגו מטפלים בכ-300 טון מטען אווירי

המטען האווירי הרגיש מהווה מרכיב חשוב בהופעותיה של הזמרת. המטען, אשר יגיע לארץ היום ומחר בשלושה מטוסי מטען, יועבר מיד עם הגיעו לפארק הירקון. חברת לאופר תעופה מטפלת במטוסה הפרטי


00:00 ,30.08.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

המטען האווירי הרגיש מהווה מרכיב חשוב בהופעותיה של הזמרת. המטען, אשר יגיע לארץ היום ומחר בשלושה מטוסי מטען, יועבר מיד עם הגיעו לפארק הירקון. חברת לאופר תעופה מטפלת במטוסה הפרטי
 
מסוף המטענים של קבוצת ממן וחברת דוד סוניגו יעניקו את שירותי הלוגיסטיקה המתלווים להגעתה של מדונה לישראל. חברת דוד סוניגו אחראית למכלול הפעילות הלוגיסטית מהגעת המטענים ארצה ועד שילוחם חזרה בתום שתי ההופעות, ומסוף המטענים יטפל במטען האווירי בתחום נתב"ג עם הגיעו ארצה. המטען כולל בין היתר במות, רמקולים, מגברים, מסכי ענק  ועוד. מדובר בכ-300 טון מטען אווירי רגיש אשר מהווים מרכיב חשוב בהופעותיה של מדונה בישראל אשר צפויות להתקיים ב-1 וב-2 לספטמבר בפארק הירקון בת"א. הציוד יגיע ארצה בשלושה מטוסי מטען היום (א') ומחר (ב').
 
הכמות ואופי הציוד הרגיש חייבו התארגנות מיוחדת מצד מסוף המטענים של ממן אשר נערך לקראת קליטה מהירה של המטען וכן אחסונו במערכות אחסון מתקדמות ומאובטחות היטב. הציוד שיגיע ארצה במהלך הימים האחרונים יועמס על גבי טריילרים ויעשה דרכו ישירות לאתר ההופעה בפארק הירקון על ידי חברת סוניגו שירותי שילוח בינלאומיים.
 
ביצוע הפרויקט על ידי שתי החברות בוצע לאחר תכנון מדויק וקפדני של כל שלביו על מנת לשמור על איכות שירות גבוהה ומקצועית לשמור על רמת השירות שאפיינה מופעים כגון פול מקרטני, רובים ושושנים, מייקל ג'קסון וכן זמרים רבים מן השורה הראשונה בעולם.
 
במקביל, לאופר תעופה GHI מקבוצת ממן אשר מספקת שירותי אח"מ למטוסי מנהלים ואח"מים, נבחרה לטפל הן במטוסה הפרטי של מדונה אשר נחת הבוקר ובסידורי האחמ"ם עבורו. מדונה הגיעה ארצה עם מטוס מנהלים מסוג גולף סטרים G-5 אשר זכה לשירותי פרמיום. מעבר למטוס זה הגיעו עוד שני מטוסים פרטיים לצוות. השירותים כללו ליווי אישי מהמטוס כולל התחבורה הפרטית ועד לאירוח מלא בזמן השהות בישראל.

 

נזכיר כי גם סוכנות א.מ.א, המייצגת בישראל את חברת המבורג סוד, שינעה בשבוע האחרון ציוד רב שהגיע לטובת הופעתה של מדונה בישראל. מסוכנות א.מ.א נמסר כי המכולות – כ-20 מכולות 40 רגל מסוג High Cube ו-Open Top הגיעו לישראל מחמישה יעדים שונים באירופה.

מסוכנות א.מ.א נמסר כי ההובלה נעשתה תוך שיתוף פעולה צמוד עם חברת סוניגו המתמחה בשינוע ציוד הגברה לטובת מופעי מוזיקה בישראל.