מגזין אייר קרגו: סוויספורט זכתה בתואר נותן שירותי המטען הטוב בעולם

חטיבת המטענים של חברת סוויספורט, זכתה בתואר נותן שירותי המטען הטוב ביותר לשנת 2008/2009 מטעם מגזין התעופה והמטענים במהלך תערוכת התחבורה והלוגיסטיקה במינכן


00:00 ,02.06.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

חטיבת המטענים של חברת סוויספורט, זכתה בתואר נותן שירותי המטען הטוב ביותר לשנת 2008/2009 מטעם מגזין התעופה והמטענים במהלך תערוכת התחבורה והלוגיסטיקה במינכן
 
סוויספורט שירותי מטען, חטיבת המטענים של חברת סוויספורט, זכתה בתואר נותן שירותי המטען הטוב ביותר לשנת 2008/2009. התואר הוענק על ידי מגזין התעופה והמטענים Air Cargo Week במהלך תערוכת התחבורה והלוגיסטיקה במינכן, גרמניה. סוויספורט שירותי מטען אשר זכתה בתואר יוקרתי זה לראשונה שמחה במיוחד לאור העובדה שתואר זה מבוסס באופן ישיר על הצבעות מומחים וחברות מתחום תעשיית המטענים.
 
"אנחנו גאים לקבל תואר זה", אמר ג'ון באטן, סמנכ"ל בכיר לתחום מטענים בסוויספורט העולמית. "אין משמעות גדולה מזאת לקבל תואר נחשק זה ממגזין Air Cargo Week בנוכחות כל המומחים מתעשיית המטענים".
 
ההכרזה על המנצחים במגוון הקטגוריות נערכת כמסורת במסגרת אירועי תערוכת התחבורה והלוגיסטיקה המתקיימת כל שנתיים באירוע מיוחד.
 
"אני רוצה להודות בחום לכל עובדי חברת סוויספורט שירותי מטען, לעובדים במסופים ובתחנות המטען בפרט, על כל האנרגיה והמאמצים העצומים אותם הם משקיעים בתנאי שוק קשים ותחרותיים", המשיך באטן. "ואנחנו בעיקר שמחים על הערכה מהלקוחות שלנו שכן רמת השירות ופילוסופיית האיכות שלנו כחברה הוא קשר ישיר לפרס זה, כפי שהוענק ישירות משותפינו בתעשייה."
 
באטן ניצל את ההזדמנות על מנת להדגיש את סדרי העדיפויות בחברת סוויספורט שירותי מטען: איכות גבוהה ואמינות בלתי מתפשרת, התמקדות בצרכי הלקוח והתאמת השירותים לצרכים אלה, תהליכים חדשניים ואפקטיביים עם דגש על עלויות, הצבת עדיפות לערך מוסף לפני ערך עסקי, אחריות ברורה, הן בניהול ובבקרה.
 
בשנת 2008 הכנסות אגף המטענים של סוויספורט עמדו על 275 מיליון יורו. מהחברה, המספקת שירותי מטען עבור כ-300 לקוחות ב-90 תחנות ברחבי העולם, נמסר כי החברה לא רואה עדיין שינוי מהותי ו/או ההתאוששות של שוק המטענים לפני 2010 ולכן פעילויותיה נועדו להתאים את המודל העסקי שלה למצב בכדי לצאת מחוזקת כששוק המטענים יגדל בשנית.