לראשונה - כרטיסי טיסה של אל על במכרז לציבור הרחב באתר האינטרנט

החל מה- 15 במרץ 2004 , ובמהלך כל שבוע , אל על תציע כרטיסי טיסה ליעדים נבחרים במכרז פתוח, בו יוכל הציבור הרחב לקבוע את מחיר כרטיס הטיסה. המכרז יערך באתר האינטרנט של החברה, בכתובת www.elal.co.il. כמות הכרטיסים וימי המכרז משתנים מעת לעת על פי צרכי החברה


00:00 ,14.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
החל מה- 15 במרץ 2004 , ובמהלך כל שבוע , אל על תציע כרטיסי טיסה ליעדים נבחרים במכרז פתוח, בו יוכל הציבור הרחב לקבוע את מחיר כרטיס הטיסה. המכרז יערך באתר האינטרנט של החברה, בכתובת www.elal.co.il. כמות הכרטיסים וימי המכרז משתנים מעת לעת על פי צרכי החברה.

המכרז הראשון יעלה מחר החל מהשעה 09:00 ובו יוצעו 10 כרטיסים ליעדים נבחרים במהלך שלושה ימים ועד ה- 17.3.2004 בשעה 22:00.

פעילות זו , מציין יואב לוי סמנכ"ל המסחר והקשרים התעופתיים של חברת אל על, משדרת המשך חדשנות ודינמיות שיווקית, ומהווה קשר ישיר לאסטרטגיה השיווקית של החברה התומכת בחיזוק היתרון היחסי של החברה מול מתחרותיה ויצירת העדפה אצל הלקוחות לטיסות עם חברת אל על. באמצעות המכרז באינטרנט מציין לוי אנו משיגים שתי מטרות עיקריות: הגברת התנועה באתר החברה וחשיפת פעילויות החברה לציבור גדול ורחב וחיזוק התדמית החדשנית והדינמית של החברה.

"האינטרנט, ככלי מכירתי, הופך בעולם הרחב לצינור שיווק עיקרי. כבר היום כ- 40% מכרטיסי הטיסה נמכרים באינטרנט ברחבי העולם. לעומת זאת, יש להדגיש כי חברת אל על רואה בסוכני הנסיעות את שותפיה האסטרטגיים וצינור השיווק העיקרי שלה", ציין דובר החברה.

עוד נמסר כי המכרז הפתוח מוגבל במספר הכרטיסים ובמספר היעדים, והודעות על פתיחת המכרז והיעדים ימסרו בהודעות לעיתונות ובאתר האינטרנט של החברה יומיים לפני פתיחתו.

המכרז יפעל 24 שעות ביממה במשך 3 ימים כמכרז עולה בו הזוכים יהיו ההצעות הגבוהות ביותר. לקוח המעונין להשתתף במכרז ירשם כחבר באתר החברה. מחיר התחלתי למשתתף החל מ-99$ , המחיר אינו כולל מסי נמל ומס ביטחון המשתנים מיעד ליעד. דמי השתתפות במכרז 5 דולר.