לראשונה באתר אל על - שירותי הזמנת מלונות והשכרת רכב

חברת אל על מרחיבה את סל השירותים באתר החברה . מהיום ניתן להזמין באתר אל על נוסף לטיסות גם מלונות ממגוון של 10,000 מלונות ברחבי תבל וכן רכב שכור מקבוצת AVIS


00:00 ,28.04.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
כתובת האתר : www.elal.co.il

חברת אל על מרחיבה את סל השירותים באתר החברה . מהיום ניתן להזמין באתר אל על נוסף לטיסות גם מלונות ממגוון של 10,000 מלונות ברחבי תבל וכן רכב שכור מקבוצת AVIS.

לדברי יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, אל על החליטה להרחיב את שירותי ערך המוסף באתר החברה אשר נועדו לחיזוק מעגל השירותים המיועדים שאל על מספקת ללקוחותיה ועידוד הגדלת הפעילות באתר החברה.

לוי הוסיף, כי הוספת השירותים ללקוחות החברה יוצרים שירות כולל המאפשר לנוסעינו את הנוחות להשלמת חבילת ההזמנות לחו"ל. בכך מיישרת חברת אל על קו עם חברות בינלאומיות דומות.

השירות החדש יוחל מתאריך 2/5/2004


הזמנת בתי מלון
החל מתאריך 2/5/2004 ניתן יהיה להזמין באמצעות אתר אל על בתי מלון בלמעלה מ- 400 יעדים מובילים ברחבי תבל מתוך מבחר של 10,000 בתי מלון . לצורך כך נבנתה באתר אל על מערכת מיוחדת בשיתוף חברת HOTELS ONLINE האמריקאית , המובילה בתחום הזמנת בתי המלון.

מערכת הזמנת בתי המלון היא פשוטה ונוחה לשימוש ומעוצבת בהתאם לקו המוביל באתר החברה תוך שמירה על אבטחת מידע. ניתן להיכנס למערכת דרך לינק מיוחד באתר אל על. להקיש יעד מבוקש יחד עם מועדים רצויים ולקבל את רשימת בתי המלון באותו אזור עם המחירים המומלצים ופירוט על המלון , כולל תמונות והשירותים המוצעים . המחירים באתר כוללים את כל השירותים והמע"מ המקומי.


הזמנת רכב
חברת אל על חתמה על שיתוף פעולה עם חברת השכרת הרכב AVIS העולמית . בדומה למערכת הזמנת בתי המלון , גם להשכרת הרכב ילווה לינק מיוחד באתר, המאפשר בירור פרטים על השכרת הרכב והזמנה.


אתר חברת אל על באינטרנט, נכנסים אליו יותר מחצי מיליון כניסות בחודש, הוא אתר אינטראקטיבי המציג לגולש את כל המידע על החברה, הטיסות והשירותים אותם היא מפעילה.