לקראת החגים: אל על נערכת להטסת אלפי תיירים

החברה מדווחת כי תטיס בסוף ספטמבר אלפי ישראלים שיחגגו את ראש השנה באומן. במהלך אוקטובר צפויים לצאת בטיסות אל על כ-90 אלף ישראלים


00:00 ,17.09.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה מדווחת כי תטיס בסוף ספטמבר אלפי ישראלים שיחגגו את ראש השנה באומן. במהלך אוקטובר צפויים לצאת בטיסות אל על כ-90 אלף ישראלים
 
רמי לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה באל על, אמר היום כי "על אף ירידה של כ-5% בתנועת הנוסעים במהלך החודשים ספטמבר-אוקטובר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, אנו נערכים לתת שירות למאות אלפי התיירים הצפויים להגיע לחופשה ולישראלים הצפויים לצאת לחו"ל בתקופת החגים"
 
רמו לוי הוסיף כי: "כמוביל הלאומי משקיעה אל על בימים אלו משאבים רבים בעידוד התיירות לישראל וממנה. עם תום האירועים בצפון הארץ שבנו למשימתה הלאומית: הבאת תיירים לישראל והטסת נוסעים ישראלים לחו"ל, במיוחד לקראת תקופת החגים. במסגרת זו אנו מציעים לתושבי ישראל הצעות אטרקטיביות במיוחד לניצול חופשת החגים. במקביל יצאנו בשורה של הצעות אטרקטיביות לתיירים מחו"ל, לעידוד התיירות הנכנסת והחזרת התיירים לצפון. אל על היא ישראל ואנו נפעל בכל הדרכים העומדות לרשותנו להחזיר את התיירות לישראל וממנה. במסגרת זו הטיסה החברה ביחד עם לשכת התיירות הממשלתית כ-150 סוכני נסיעות מאירופה לכנס בים המלח."
 
כ-520 אלף ישראלים צפויים לצאת לחו"ל וכ-230 אלף תיירים מכל העולם צפויים לבקר בישראל בחודשים ספטמבר ואוקטובר. כ-130 אלף תיירים צפויים להגיע ארצה במהלך חודש אוקטובר - מרביתם מהיעדים ניו יורק, לונדון ופריז. רכבת אווירית מישראל לאוקראינה תטיס בסוף ספטמבר אלפי ישראלים שיחגגו את ראש השנה באומן.
 
בחודש אוקטובר מסתמנת עלייה של כ-47% בביקוש הישראלים לטיסות להונג קונג, והכפלה במספר הישראלים המבקשים לטוס לסין, כמו כן נרשמה עלייה של כ-26% בביקוש הישראלים לטיסות לבומביי
גידול בהיצע המושבים: תוספת של כ-23% במושבים למזרח הרחוק, תוספת של כ-14% במושבים לצפון אמריקה (כולל טיסות לוס אנג'לס), עלייה של כ-10% במספר המושבים למערב אירופה.
 
מההזמנות שנרשמו עד כה בחברת אל על לקראת החגים עולה כי היעדים המבוקשים ביותר במהלך חודש אוקטובר, הוא חודש החגים, הם בייג'ין, ניו יורק, פריז, בנגקוק, לונדון, קייב, רומא ומוסקבה.
 
במהלך חודש אוקטובר צפויים לצאת את הארץ בטיסות אל על כ-90 אלף ישראלים. בקו לניו יורק חל השנה גידול של 5% לעומת אשתקד ומספר הישראלים אשר יבקרו בעיר בתקופת החגים צפוי לעמוד על כ-16 אלף.
 
כ-60% מתנועת הנוסעים היוצאים מישראל בעונת החגים צפויים לבקר במערב אירופה. היעדים הפופולריים ביותר אלו הן הבירות הקלאסיות פריז, רומא ולונדון.
 
יעדים פופולריים נוספים בחודש ספטמבר - ערי המזרח הרחוק: בייג'ין, הונג קונג, בנגקוק ובומביי. את העלייה הדרמטית ביותר בביקושים רושמת בייג'ינג – הכפלה של מספר הישראלים לעומת שנה שעברה.
 
כ-8% מהנוסעים ינפשו באזור האגן המזרחי של הים התיכון - יוון, תורכיה, מצרים וקפריסין.
 
על פי בדיקת פרופיל הנוסעים עולה כי מרבית הנוסעים בחופשת החג הם משפחות עם ילדים וזוגות, מאפיין קלאסי של חופשות החג. ממוצע ימי השהייה הוא כ-14 יום.