לופטהנזה קרגו תחנוך קו שירות חדש מפרנקפורט לחבל Guangzhou שבסין

הטיסות של מטוס המטען, מסוג MD-11F, ימריאו מפרנקפורט בימי שלישי, חמישי ושבת ובחזרה בימי רביעי, שבת וראשון מ-Guangzhou ; לופטהנזה קרגו תייקר את היטלי הדלק החל מה- 4 לאוקטובר


00:00 ,23.09.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
הטיסות של מטוס המטען, מסוג MD-11F, ימריאו מפרנקפורט בימי שלישי, חמישי ושבת ובחזרה בימי רביעי, שבת וראשון מ-Guangzhou ; לופטהנזה קרגו תייקר את היטלי הדלק החל מה- 4 לאוקטובר

עם תחילת עונת החורף, ב-31 באוקטובר, תשיק Lufthansa Cargo שירות של טיסות מטען לאזור Guangzhou שבדרום סין. השירות יופעל 3 פעמים בשבוע עם מטוס מטען מסוג MD-11F, בטיסה מפרנקפורט, דרך דלהי שבהודו, ל- Guangzhou ובחזרה לפרנקפורט.

באמצעות השירות החדש תאפשר לופטנהזה ללקוחותיה קשר ישיר לאחד ממרכזי היצוא החשובים שבאזור ה-Pearl River Delta, נמסר בהודעת החברה. עוד צויין כי מזה שנים נשמר הקשר של טיסות המטען באזור זה בשיתוף פעולה עם Cathay Pacific Cargo על ידי מספר טיסות מטען בשבוע להונג-קונג.

אופציה נוספת שעומדת לרשות הלקוחות הלוגיסטיים של לופטהנזה היא לקבל שרותי מטען בבטן מטוסי הנוסעים למינכן בקו Munich - Guangzhou - Munich.

הטיסות של מטוס המטען, מסוג MD-11F, ימריאו מפרנקפורט בימי שלישי, חמישי ושבת ובחזרה בימי רביעי, שבת וראשון מ-Guangzhou. המטוס יכול להכיל כ- 85 טונות מטען בכל כיוון. השרות מופעל כעסקה משותפת עם Air China Cargo.

סין הינה השוק הגדול לטיסות מטען של לופטהנזה. בשלושת השנים האחרונות, מטוסי מטען גרמנים העלו את טונג' המטענים במסלול זה ב-72 אחוז ונראה כי הפעילות תתרחב יותר בשנים הקרובות.

עוד נמסר כי לוח הטיסות לפקיסטאן ישונה גם הוא כבר בלוח טיסות החורף, והחל מסוף אוקטובר לופטהנזה קרגו לא תטוס יותר לקראצ'י והשרות ישען על מספר טיסות שבועיות ללאהור.


לופטהנזה קרגו תייקר את היטלי הדלק החל מה- 4 לאוקטובר

לופטהנזה קרגו תייקר את היטלי הדלק מ- 0.25 אירו/ק"ג לרמה של 0.30 אירו/ק"ג (36 סנטים), החל מה- 4 לאוקטובר. ההחלטה לייקר את היטלי הדלק באה בעקבות העליה הדרסטית במחירי הדלקים בעולם, ובפרט כשמרכיב הדס"ל הינו מאד משמעותי במכלול העלויות של חברות התעופה.

"מדדי המחירים של הדלק חלפו מעל 240 נקודות לאורך שני שבועות עוקבים באוגוסט. מאחר ומדד מחירי הדלק עומד בימים אלו על 249 נקודות, הרבה מעל למחסום 240 הנקודות, ייקור היטלי הדלק הינו בלתי נמנע", אמר ברנרד קינדלבאכר, סגן נשיא בכיר לשיווק בלופטהנזה קרגו.