לופטהנזה קרגו: שירותי מטען חדשים בארה"ב ובאירופה

החברה תחל להפעיל טיסות מטען לאתונה בירת יוון וכן תפקוד פעמיים בשבוע את סיאטל בחוף המערבי של ארה"ב. החברה מרחיבה טיסות המטען גם בדרום אמריקה


00:00 ,02.08.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה תחל להפעיל טיסות מטען לאתונה בירת יוון וכן תפקוד פעמיים בשבוע את סיאטל בחוף המערבי של ארה"ב. החברה מרחיבה טיסות המטען גם בדרום אמריקה
 
חברת לופטהנזה קרגו הודיעה כי היא מרחיבה את שירותי טיסות המטען שלה בארה"ב ובדרום אירופה. החברה הודיעה כי היא הוסיפה את אתונה בירת יוון ללוח הזמנים של טיסות המטען של החברה וכי השירות השבועי יפעל בימי חמישי ויצא מפרנקפורט לאתונה וימשיך למומבאי שבהודו ומשם להונג קונג.
 
כמו כן, החברה תוסיף את אתונה בימי שבת לטיסת המטען שפועלת בין פרנקפורט ואיסטנבול.
 
החברה הודיעה כי באמצעות שיפור השירות בכוונתה לתת מענה לחשיבות הגדלה של שוק המטענים היווני. החברה הוסיפה כי היא תמשיך ותשרת את השוק היווני עם מטוסי הנוסעים של החברה המגיעים לפרנקפורט ולמינכן.
 
כמו כן, החברה הודיעה על השקת שירות חדש ב-20 באוגוסט באמצעות מטוס מטען MD-11 בין פרנקפורט וסיאטל בחוף המערבי של ארה"ב אשר יפעל פעמיים בשבוע. טיסות המטען ימשיכו מסיאטל ללוס אנג'לס. סיאטל, הנחשבת לבירת תעשיית התעופה האמריקאית וכן למרכז תעשיות IT, תקבל שירות מדי חמישי ושבת.
 
החברה הודיעה על הרחבת השירות לדרום אמריקה. החברה תפעיל טיסת המשך יומית לעיר Viracopos בברזיל. כמו כן יורחב השירות לבוגוטה בקולומביה עם טיסה חדשה מדי יום שני בשבוע אשר תגדיל את תדירות הטיסות לחוף הדרומי של דרום אמריקה לכדי 3 טיסות שבועיות. כמו כן החברה תוסיף עצירה שנייה בשבוע בעיר Curitiba החל מה-5 באוגוסט.
 
בכיר בחברת לופטהנזה קרגו מסר כי הרחבת הרשת באירופה, ארה"ב ודרום אמריקה תחזק את מיצובה של החברה בשווקים הללו והדבר יאפשר ללקוחות החברה טיסות המשך אטרקטיביות במחוזות בהם קיים גידול ניכר בפעילות.