לופטהנזה קרגו: שביתת מחאה כנגד איסור טיסות לילה

עובדי החברה ישביתו לשעתיים את כל הפעילות בנמל התעופה בפרנקפורט. יו"ר לופטהנזה קרגו: האיסור יחליש משמעותית את המחוז ואף את גרמניה


00:00 ,14.12.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

עובדי החברה ישביתו לשעתיים את כל הפעילות בנמל התעופה בפרנקפורט. יו"ר לופטהנזה קרגו: האיסור יחליש משמעותית את המחוז ואף את גרמניה
 
חברת לופטהזנה קרגו הודיעה כי אסיפות עובדים חריגות יתקיימו היום אחר הצהרים בנמל התעופה פרנקפורט, אשר משמש כ-Hubמרכזי עבור חברת התעופה לופטהנזה קרגו.
 
מהחברה נמסר כי אסיפות העובדים החריגות יובילו למעשה להפסקה של שעתיים בפעילות החברה, כלומר, כל  הטיפול במטעני החברה ייפסק למשך שעתיים בנמל התעופה פרנקפורט, וזאת בין השעות 14:00 עד 16:00 אחה"צ.
 
נציין כי עובדי החברה מארגנים את האסיפות הללו על מנת להראות ברבים את התנגדותם העזה לאיום כי פעילות הלילה בנמל התעופה של פרנקפורט, השייך למחוז הסה (Hesse), תיפסק.
 
יו"ר ועד העובדים בחברת לופטהנזה קרגו ציין כי "איסור על טיסות לילה בנמל התעופה של פרנקפורט מהווה איום על אלפי משרות בפרנקפורט, נמל התעופה הגדול באירופה בתחום המטענים. בעוד מספר מגזרים נתמכים על ידי הממשלה במיליארדי יורו בזמן המשבר הכלכלי הנוכחי, מגזר בריא כאן בפרנקפורט נאלץ לכרוע על ברכיו".
 
באסיפת עובדים שהתקיימה לפני מספר ימים ציין יו"ר חברת לופטהנזה קרגו, קרסטן ספור (Spohr), כי "תעשיית הלוגיסטיקה המקומית הינה השנייה בגודלה בכל מחוז הסה, וכמו כן שלושת המעסיקות הגדולות ביותר במחוז הסה הינן חברות לוגיסטיקה. לאור הנתונים הללו, אין ספק כי הטלת איסור על טיסות לילה בנמל פרנקפורט יחליש באופן משמעותי את המחוז ואף יפגע באופן רציני במעמדה של גרמניה כמנוע יצוא".
 
מחברת לופטהנזה קרגו נמסר עוד כי על מנת למנוע אי נוחות ללקוחות החברה בעת השביתה בת השעתיים בכוונתה להגדיל היום את מספר העובדים במשמרות הבוקר והלילה.