לופטהנזה קרגו משדרגת רמת הבטחון במסוף המטענים המרכזי בפרנקפורט

בימים הקרובים חברת לופטהנזה קרגו תחל בשדרוג מסוף המטענים המרכזי שלה בנמל התעופה פרנקפורט שבגרמניה. המסוף, המשתרע על פני כ- 2 קילמוטרים רבועים, ימוגן על ידי מערכות מיגון ומעקב מהמתקדמות בעולם


00:00 ,27.01.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
בימים הקרובים חברת לופטהנזה קרגו תחל בשדרוג מסוף המטענים המרכזי שלה בנמל התעופה פרנקפורט שבגרמניה. המסוף, המשתרע על פני כ- 2 קילמוטרים רבועים, ימוגן על ידי מערכות מיגון ומעקב מהמתקדמות בעולם שאליהם יתווספו מחסומים פיזיים נוספים כגון שערים, גדרות ושערים מסתובבים.

לדברי יו"ר מועצת המנהלים של לופטהנזה Jean-Peter Jansen ה- "Security Hub Frankfurt" יהוה מודל למסוף מטענים בטיחותי לעולם כולו. לדבריו, לופטהנזה רואה בבטיחות תנאי ראשוני בכל פעולותיה, והמסוף בפרנקפורט יהיה למסוף המטענים הבטוח ביותר בעולם כך שלופטהנזה תחשב למובילה האווירית החדשנית ביותר בסקטור של שינוע מטענים באויר.

בעתיד כל הלקוחות והמבקרים במסוף המטענים המחודש יוכלו להכנס אליו רק דרך שער 25 המאובטח ושם, הם ורכבם, יזכו לבדיקה ורישום. במהלך מספר חודשים, 600 מצלמות שהותקנו בטרמינל, יסרקו את אזור המטענים ויגלו כל תנועה נסתרת בתוך ומחוץ לטרמינל. כאשר תסתיים העבודה בטרמינל המחודש המצלמות תעברנה את הסריקות לחדר בטחון מיוחד שיוקם.

עבודות השדרוג יחלו בטקס שיתקיים ב- 29 בינואר 2004.