לופטהנזה קרגו מנתבת את טיסותיה אל/מ אסיה דרך קזחסטן

החברה סגרה את תחנת העצירה שלה באלסקה. מנכ"ל לופטהנזה: העצירות באסטנה יקצרו את משך הטיסות ויפשטו את ההליכים


00:00 ,08.06.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה סגרה את תחנת העצירה שלה באלסקה. מנכ"ל לופטהנזה: העצירות באסטנה יקצרו את משך הטיסות ויפשטו את ההליכים
 
חברת לופטהנזה קרגו החלה לנתב את כל טיסות המטען מ/אל אסיה דרך קזחסטן. בעתיד, כל כל טיסות החברה עם מטוס MD-11 של איירבס בדרך אל ומיפן וסין יעצרו בבירת קזחסטן, אסטנה. החברה תחליף ותרענן צוותים בבירה ומטוסי המטען יתודלקו מחדש לפני המשך הטיסה לאסיה.
 
בשבוע שעבר נערך טקס רשמי לציון סגירתה של תחנת המטען של החברה בפיירבנקס, אלסקה, תחנת העצירה הקודמת של החברה. החברה השתמשה בתחנה באלסקה כתחנת עצירה ליותר מ-16 שנים עבור טיסות אל ומיפן. החברה מתכוונת להפסיק ולהשתמש ב-Almaty בקזחסטן כתחנת עצירה ולהעביר יותר טיסות לאסטנה בתחילת יולי.
עתה, משחברת לופטהנזה זנחה את תחנות העצירה הישנות שלה, אסטנה – עם יותר מ-40 המראות ונחיתות בשבוע – תיהפך לתחנת העצירה השנייה בגדולה של לופטהנזה קרגו אחרי נמל תעופה פרנקפורט.
 
מנכ"ל לופטהנזה קרגו, סטפן לאואר, אמר: "באמצעות טיסות לאסטנה, לופטהנזה קרגו תוכל להפחית באופן משמעותי את זמן הטיסות שלה אל ומאסיה מעתה ואילך. במקביל, התמקדות בתחנת עצירה אחת בלבד תפשט תהליכים ותשפר את רמת השירות לאסיה ויציבותו".
 
צי מטוסי המטען של לופטהנזה קרגו כולל 19 מטוסים מסוג MF-11. לופטהנזה קרגו מדווחת כי 40% מההכנסות שלה מקורן מטיסות מטען לאיזור אסיה.