לופטהנזה קרגו ממנה מנהל אזורי חדש בצפון ודרום אמריקה

מר אכים מרטינקה ייכנס לתפקיד מנהל האמריקות החל מה-1 באוקטובר. לופטהנזה קרגו: הרחבת פעילותינו בצפון ודרום אמריקה הינה מטרה חשובה מאוד עבור לופטהנזה קרגו


00:00 ,01.08.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

מר הכים מרטינקה ייכנס לתפקיד מנהל האמריקות החל מה-1 באוקטובר. לופטהנזה קרגו: הרחבת פעילותינו בצפון ודרום אמריקה הינה מטרה חשובה מאוד עבור לופטהנזה קרגו
 
חברת לופטהנזה קרגו הכריזה על מינויו של מנהל חדש לאזור "האמריקות" (צפון אמריקה ודרום אמריקה). החל מה-1 באוקטובר 2010 יכהן מר האכים מרטינקה (Martinka) בתפקיד ויחליף בתפקיד את מר קלאוס הולר אשר מילא את התפקיד ממשרדי החברה בעיר אטלנטה מאז שנת 2003 ויוצא בימים אלה לגימלאות. בתפקידו החדש כמנהל האמריקות, מר מרטינקה יהיה אחראי על מכירות חברת לופטהנזה קרגו ופעילות התפעול של החברה בצפון ודרום אמריקה.
 
מהחברה נמסר כי מר מרטינקה, בעל תואר במינהל עסקים, החל את הקריירה שלו בלופטהנזה קרגו כמנהל בכיר במחלקת החשבונות הגלובליים בשנת 2000.
 
ד"ר אנדרה אוטו, דירקטור בכיר בחברה, הודה למר קלאוס הולר על למעלה מ-40 שנות שירות בחברת לופטהנזה קרגו וציין כי "קלאוס הולר עזר לעצב את פני החברה. בארבעת העשורים בהם עבד עבור החברה הוא תרם משמעותית למיצוב החברה בשוק המטען הגלובלי בצורה מוצלחת ביותר. הפעילות הבולטת של לופטהנזה קרגו באמריקות הינה גם תוצאה ישירה של תרומתו ועבודתו".
 
ד"ר אוטו איחל למר מרטינקה הצלחה בתפקידו החדש. "אני שמח שעם מר מרטינקה המשך פיתוח הפעילות שלנו באזור יהיה בידיים של מנהל מנוסה של החברה. אין ספק שהרחבת פעילותינו בצפון ודרום אמריקה הינה מטרה חשובה מאוד עבור לופטהנזה קרגו".