לופטהנזה קרגו מבצעת רה ארגון במטוסי המטען שלה

על פי החלטות מועצת המנהלים, השלוחה הלוגיסטית של לופטהנזה תימכור את כל 8 מטוסי הבואינג מסוג 2000-747 שבבעלותה.בו בזמן יתווספו לצי מטוסי המטען כ- 14 מטוסים חדשים (freighters) מסוג MD-11


00:00 ,21.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בפגישה שנערכה בשבוע שעבר, מועצת המנהלים של החברה אישרה את הרה ארגון של צי מטוסי המטען המופעלים על ידי Lufthansa Cargo.

על פי החלטות מועצת המנהלים, השלוחה הלוגיסטית של לופטהנזה תימכור את כל 8 מטוסי הבואינג מסוג 2000-747 שבבעלותה. שלושה מתוך מטוסי הבואינג המוצעים למכירה, ימכרו לחברת Air Atlanta Icelandic, אשר תחכיר אותם בחזרה ללופטהנזה, לפי מידת הצורך. בו בזמן יתווספו לצי מטוסי המטען כ- 14 מטוסים חדשים (freighters) מסוג MD-11 שיתוספו ל- 5 מטוסים משומשים ברשות החברה שיומרו למטוסי מטען.

מר Wolfgang Mayrhuber, מנכ"ל החברה ויו"ר מועצת המנהלים, מסביר את ההחלטה בכך שיש לעשות כעת את ההכנות להשקעות גדולות עתידיות, בפרט בזמנים קשים. ההחלטה להפעיל צי אחיד המבוסס על מטוסים מסוג MD-11 הינה החלטה התומכת בהשקעה בצי מודרני ומופעל בצורה ידידותית לסביבה. תכנית זו הינה תכנית טובה משום שהיא מייצבת את לופטהנזה מבחינה תחרותית לטווח הארוך בשוק המאופיין בקשיים.

עוד נמסר בהודעה כי התכנית מצעירה את צי המטוסים ומגבירה את יעילותו ומאפשרת לו לענות בצורה גמישה לשינויים בתנודות השוק.

מטוסי הבואינג 2000-747 אמורים להמכר במהלך השנה הבאה. מטוסי ה- MD-11המשומשים יוסבו למטוסי מטען עוד לפני שילובן בלוח הטיסות של מטוסי המטען של לופטהנזה שיחל בינואר 2005.