לופטהנזה קרגו ו-DHL יקימו חברת משותפת להובלת מטענים באוויר

בכוונת החברה להתחיל ולפעול בחודש אפריל 2009. החברה תחכור בתחילה כ-11 מטוסי בואינג ותרחיב בהדרגה את רשת יעדיה בעולם. טרם נקבע שמה של החברה החדשה


00:00 ,24.09.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

בכוונת החברה להתחיל ולפעול בחודש אפריל 2009. החברה תחכור בתחילה כ-11 מטוסי בואינג ותרחיב בהדרגה את רשת יעדיה בעולם. טרם נקבע שמה של החברה החדשה
 
על אף העובדה כי חברות לופטהנזה וחברת DHL התייחסו בביטול לפני כחודשיים לדיווחים כי בכוונתן להקים חברה משותפת וכינו אותה כ"ספקולציית שווקים" מתברר כי שתי החברות הכריזו כעת כי הן אכן מתכוונות להקים חברת משותפת להובלת מטענים באוויר (בחלוקה של חצי-חצי) אשר אמורה להתחיל ולפעול בחודש אפריל 2009. טרם הוחלט על שמה של החברה החדשה ועל דרך מיתוגה.
 
החברה החדשה, אשר המטה הראשי שלה ישכון בעיר לייפציג, גרמניה, תפעל בתחילה עם 11 מטוסי בואינג חדשים מדגם 777-200LRF. החברה תחכור את המטוסים החדשים והם יגיעו לרשותה החל מחודש פברואר 2009.
 
בהנחה שכל רשיונות התפעול יינתנו בזמן, החברה החדשה תרחיב בהדרגה את רשת מסלולי השירות שלה החל מעונת הקיץ של שנת 2009.
 
בימי השבוע החברה תפעיל טיסות מטען לסינגפור, בנגקוק, דובאי, בומביי, שנחאי, הונג קונג, סיאול, נגויה, אלמאטי ומילאנו. בסופי השבוע החברה תטוס לשנחאי, אסטאנה, סינגפור, בנגקוק, סהריה, הונג קונג, שיקגו, וניו יורק.
 
שתי החברות השותפות ישתמשו בנפח המטען של החברה החדשה, על אף שכל שותפה תשווק ותטפל בנפחים אלה באופן עצמאי.
 
מלבד טיסות מטען רגילות, כל חברה בנפרד תהיה אחראית על אחסנת המטענים ושטעונם בנמה"ת לייפציג/ האלה. חברת DHL אקספרס תטפל במשלוחי המטען שלה במתחם המטען החדש שלה. חברת לופטהנזה קרגו מתכננת לבנות מרכז לוגיסטי משלה באזור בקרוב.
 
בראש הנהלת החברה החדשה יעמוד מר תומס פאפקה (Papke), לשעבר בכיר בחברת לופטהנזה קרגו, ומר תומס פוש (Pusch), לשעבר בכיר בחברת DHL.