לופטהנזה קרגו הציגה את מכולת ה- Unicooler החדישה

לופטהנזה קרגו אירחה לקוחות מרכזיים מענפי התרופות והפרמצבטיקה, כמו גם עובדים מחברת ממן, על מנת להציג בפניהם את מכולת ה- Unicooler החדשה להובלת מטענים מבוקרי טמפרטורה


00:00 ,02.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

לופטהנזה קרגו אירחה לקוחות מרכזיים מענפי התרופות והפרמצבטיקה, כמו גם עובדים מחברת ממן, על מנת להציג בפניהם את מכולת ה- Unicooler החדשה להובלת מטענים מבוקרי טמפרטורה.
 
אל האירוע המיוחד, שהתקיים ב- 23 במאי, הוזמן במיוחד נציג לופטהנזה קרגו מפרנקפורט, מר פטריק בקרט, המתמחה ביכולותיה הייחודיות של המכולה שהציג מצגת בנושא והדגמה.
 
את פני המוזמנים קיבלו אנשי לופטהנזה קרגו ובינהם שאול גרימברג-מנהל המכירות בישראל, משה צבצקי- מנהל הלוגיסטיקה וכן את אנשי השיווק והמכירות. למוזמנים חיכתה, עם סיום ההדגמה, הפתעה ייחודית – מנת גלידה אישית היישר ממכולת ה- Unicoolerשהוטסה מפרנקפורט שבגרמניה יום קודם.
 
הקונטיינר הייחודי פותח בשיתוף עם חברות בתעשיית התרופות במטרה להעביר באמצעותו תרופות, חיסונים, פלזמה ועוד מוצרים משטח הביוטכנולוגיה הדורשים רמת טמרפטורה יציבה.
 
ה- “Unicooler” שוקל 444 ק"ג ויכול להכיל מטען במשקל של 1,144 ק"ג. הקונטיינר מצוייד בששה מאווררים המבטיחים אוורור טוב ואחיד. הוא ממולא בקרח יבש ויש לו מערכת חימום אלקטרונית הנטענת על ידי בטריות הניתנות להטענה. כל זאת על מנת להבטיח טמפרטורה יציבה ואחידה.