לופטהנזה: לוח טיסות חורף מוגדל

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי בניגוד לשנה שעברה, החליטה חברת לופטהנזה להגדיל את היקף טיסותיה בלוח טיסות החורף 2002-2003 בנתיבים הבינלאומיים והאירופיים, בעיקר ממינכן לפרנקפורט


00:00 ,21.10.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
יותר טיסות בין מינכן לפרנקפורט * יעד חדש – אבוג'ה בירת ניגריה * רכבת מהירה מקלן לפרנקפורט

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי בניגוד לשנה שעברה, החליטה חברת לופטהנזה להגדיל את היקף טיסותיה בלוח טיסות החורף 2002-2003 בנתיבים הבינלאומיים והאירופיים, בעיקר ממינכן לפרנקפורט.

לוח טיסות החורף יכנס לתוקפו ב- 27 באוקטובר, ומאז יגדל היצע המושבים של החברה ב- 13 אחוזים בהשוואה לאותה תקופה אשתקד, ולרשת הנתיבים יתוסף יעד חדש – אבוג'ה בירת ניגריה.

בסך הכל תטוס לופטהנזה ל- 317 ערים ב- 86 ארצות.

על פי חברת לופטהנזה, חידוש בלופטהנזה: שירות הרכבות המהירות, שנחנך ע"י לופטהנזה, בחברת הרכבות הגרמנית (DEUTSCHE BAHN) בין שטוטגרט לנמל התעופה של פרנקפורט, יפעל החל מינואר 2003 גם בין קלן לפרנקפורט וישולב במערך הטיסות של לופטהנזה.

בחורף הקרוב תחדש החברה את טיסותיה ממינכן לקהיר (4 טיסות שבועיות), תפעיל 5 טיסות שבועיות ממינכן ליוהנסבורג ותגדיל את מספר טיסותיה לשנחאי ל- 5 בשבוע.

במקביל מרחיבה לופטהנזה את רשת נתיביה ממינכן ליעדים בתוך אירופה. החל ב- 27 באוקטובר תוסיף החברה 6 טיסות שבועיות לאמסטרדם (בס"ה 39 טיסות שבועיות), וכן תגדיל את מספר טיסותיה לדיסלדורף ל- 97 טיסות שבועיות.

לופטהנזה מוסיפה את אבוג'ה בירת ניגריה לרשת הנתיבים. היא תבצע שתי טיסות שבועיות מפרנקפורט לאבוג'ה במטוס איירבוס A-340, עם חניית ביניים בלאגוס.

תוך היענות לדרישות השוק, תבצע החברה את טיסותיה מפרנקפורט לדובאי במטוסי ג'מבו בואינג747 - במקום במטוסי איירבוס A-340.

במסגרת מערך הטיסות הפנים-אירופיות, יגדל מספר הטיסות מפרנקפורט לפריס ל- 70 בשבוע, מפרנקפורט לז'נווה 54 טיסות שבועיות, לברצלונה (28 טיסות בשבוע), לבריסל (23 טיסות שבועיות) ולציריך (25 טיסות שבועיות).