לופטהנזה ואוסטריאן הקימו חברת מטענים משותפת באוסטריה

כל פעולות הניטול והטיפול במטענים באוסטריה, כמו גם הרחבת שדה התעופה בווינה ל-Hub עבור חברת לופטהנזה יטופלו על ידי החברה החדשה שנקראת Austrian Lufthansa Cargo


00:00 ,27.05.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

כל פעולות הניטול והטיפול במטענים באוסטריה, כמו גם הרחבת שדה התעופה בווינה ל-Hub עבור חברת לופטהנזה יטופלו על ידי החברה החדשה שנקראת Austrian Lufthansa Cargo
 
לופטהנזה קרגו ואוסטריאן איירליינס הקימו חברת בת משותפת בווינה בשם Austrian Lufthansa Cargo  אשר משרדיה הראשיים ימוקמו בווינה, אוסטריה. בהודעה משותפת לשתי החברות נמסר כי כחלק משיתוף הפעולה ההדוק בין שתי החברות, החברה החדשה תהיה אחראית על שיווק המטענים לשוק האוסטרי. כמו כן נמסר כי כל פעילות הניטול והטיפול במטענים באוסטריה, כמו גם הרחבת שדה התעופה בווינה ל-Hub עבור חברת לופטהנזה, ינוהלו על ידי החברה המשותפת החדשה.
 
עוד נמסר כי חברת לופטהזנה קרגו תחזיק ב-74% מהון מניות החברה המשותפת ואילו אוסטריאן איירליינס תחזיק ב-26% ממניות החברה. מהחברות נמסר כי השילוב בין יכולות שתי החברות יעניק ללקוחות החברה מגוון מוצרים נרחב.
 
לחברה החדשה מונו שני מנכ"לים משותפים – פרנץ זוכבאואר (Franz Zochbauer) והאסו שמידט (Hasso Schmidt) וצוות העובדים אשר ימנה כ-120 איש. בהודעת החברה נמסר כי פרנץ זוכבאואר שימש בעבר כראש מחלקת המטענים בחברת אוסטריאן איירליינס, וכי הוא יהיה אחראי, בין היתר, על הרחבת ההאב בווינה. מר האסו שמידט, אשר משמש כיום כמנהל אזור אוסטריה, מזרח ודרום מזרח אירופה, טורקיה וישראל בחברת לופטהנזה קרגו, ועובד מווינה, ישמור על תפקידו הנוכחי וכן יהיה אחראי על תחום המכירות עבור החברה החדשה.
 
נזכיר כי כבר בחודש פברואר השנה הודיעו שתי החברות כי הן יהדקו את שיתוף הפעולה ביניהן בחודש יולי הקרוב.