לופהנזה קרגו חושפת מכולת קירור חדשנית

המכולה החדשה עושה שימוש בטכנולוגיית דחיסה חדשנית הדורשת חשמל בלבד ולכן, לטענת החברה, היא אידיאלית להובלת סחורות שאסור להן לבוא במגע עם פחמן דו חמצני


00:00 ,25.08.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

לופטהנזה קרגו מרחיבה את שרותיה בהובלת מטענים מבוקרי טמפרטורה באמצעות מכולה חדשנית העושה שימוש בטכנולוגיית דחיסה חדשנית הדורשת חשמל בלבד ולכן, לטענת החברה, היא אידיאלית להובלת סחורות שאסור להן לבוא במגע עם פחמן דו חמצני
 
ענקית התעופה לופטהנזה חשפה אמש בפרנקפורט את הדור החדש של מכולות קירור הנושאות את השם אופטיקולר (Opticooler). המכולה פותחה במשותף עם יצרנית ציוד המטען Dokasch והיא, עפ"י לופטהנזה, משלבת טכנולוגיה חדשנית עם אמינות מירבית.
 
"עסקי הובלת מטענים מבוקרי טמפרטורה, גדלו מאוד גם במהלך המשבר הכלכלי העולמי בשנת 2009", אמר ד"ר אנדריאס אוטו, חבר מועצת המנהלים בחברה. "אנו שואפים להמשיך במגמת הצמיחה ולהגדיל את נתח השוק שלנו ומשקיעים בפיתוח טכנולוגיות חדשניות. אין ספק שלקוחות לופטהנזה קרגו יצאו נשכרים מהפיתוח החדש", הוסיף.
 
הובלה של מטענים רגישים לטמפרטורה, היא פעולה תובענית עבור חברות התעופה, הנאלצות להתמודד עם טמפרטורות חיצוניות הנעות בין מינוס 30 עד פלוס 40 מעלות צלסיוס, ולכן חייבות להיות מצויידות במכולות שבהם הטמפרטורות משתנות באופן שולי בלבד, כדי למנוע נזק למטענים רגישים.
 
לטענת נציגי לופטהנזה, מכולת ה- Opticooler החדשה מציעה רמת אמינות גבוהה יותר בהשוואה לדגמים האחרים. יתר על כן, בעוד מכולות קירור מדגמים קודמים שמרו את רמת הטמפרטורות הנמוכות באמצעות קרח יבש, מכולת ה- Opticooler עושה שימוש בטכנולוגיית דחיסה חדשנית הדורשת רק חשמל ולכן, לטענת החברה, היא אידיאלית להובלת סחורות שאסור להן לבוא במגע עם פחמן דו חמצני.
 
עוד נמסר כי המכולות החדשות מתעדות את רמת הטמפרטורה במהלך ההובלה כולה והמידע זמין ללקוחות על פי דרישה.
 
לופטהנזה קרגו השלימה את השלב הבדיקות כבר בחודש אוגוסט וכעת, מכולת ה- Opticooler מוכנה לשימוש בכל נתיבי ההובלה שברשת הגלובלית של לופטהנזה קרגו.