לודמילה גרוסמן מונתה ליו"ר חברת ממן-מסופי מטען וניטול

לודמילה גרוסמן (41), מונתה ליו"ר חברת "ממן - מסופי מטען וניטול" מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג והאחראית על השינוע של כל מטעני היצוא והיבוא האווירי של ישראל. גרוסמן תחליף בתפקידה את נח כינרתי, אשר סיים את תפקידו לאחר קדנציה של שנתיים


00:00 ,06.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
לודמילה גרוסמן (41), מונתה ליו"ר חברת "ממן - מסופי מטען וניטול" מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג והאחראית על השינוע של כל מטעני היצוא והיבוא האווירי של ישראל. גרוסמן תחליף בתפקידה את נח כינרתי, אשר סיים את תפקידו לאחר קדנציה של שנתיים. במסגרת תפקידה תפעל גרוסמן להמשך התארגנות החברה לתחרות שעומדת להיפתח עם הקמתו של מסוף מטענים נוסף בנתב"ג.

לודמילה גרוסמן, רופאה נוירולוגית במקצועה ובעלת תואר שני במינהל עסקים, שימשה בתפקידה האחרון כמנכ"ל מפלגת "ישראל ביתנו" וכמנהלת הרשות למלחמה בסמים סניף אשדוד.

אודות ממן :
חברת "ממן – מסופי מטען וניטול" מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג מספקת את מכלול שירותי הקרקע לייבוא ולייצוא דרך האוויר של מדינת ישראל ומשרתת את כל חברות התעופה והבלדרות הפועלות בנתב"ג. המסוף מטפל במטענים בהיקף כולל של כ – 280 אלף טון בשנה ומרכז תחת קורת גג אחת את הטיפול בכל סוגי המטענים המיובאים לישראל והמיוצאים ממנה ליעדים בכל רחבי העולם.