כרטיסי טיסה אלקטרוניים בטיסות השכר של "ארקיע"

לאחר שהפעילה בהצלחה מלאה וכחלוצה בתחום זה את כרטיסי הטיסה האלקטרוניים בטיסותיה הפנים ארציות הסדירות, הודיעה היום חברת "ארקיע" כי החל מ- 1 בינואר 2005 יבוטלו כליל כרטיסי הטיסה המסורתיים וגם בטיסות השכר יונפקו כרטיסי טיסה אלקטרוניים


00:00 ,05.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
לאחר שהפעילה בהצלחה מלאה וכחלוצה בתחום זה את כרטיסי הטיסה האלקטרוניים בטיסותיה הפנים ארציות הסדירות, הודיעה היום חברת "ארקיע" כי החל מ- 1 בינואר 2005 יבוטלו כליל כרטיסי הטיסה המסורתיים וגם בטיסות השכר יונפקו כרטיסי טיסה אלקטרוניים, ובכך יבוא הקץ לתהליך המסורבל של הצטיידות בכרטיסי טיסה, ריצה לסוכני הנסיעות, החלפת כרטיסי טיסה בעת שינוי וכו'.

מנכ"ל "ארקיע", פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ אמר כי "מעתה כל הליך ההזמנה והכרטוס יבוצע בטלפון כאשר האישור לרכישת כרטיסי הטיסה ופרטי הטיסה יישלחו על ידי סוכן הנסיעות לבית הלקוח או למשרדו באמצעות פקס או הדואר האלקטרוני".

על פי ההליך, הנוסע ייגש ישר לדלפק ההתייצבות לטיסה בשדה התעופה עם אותו פקס או אישור המייל ויעבור את תהליך הבידוק באמצעותם. חשוב לציין כי החל מ- 1 במרץ 2005 תגבה החברה סכום נוסף של 20 דולר לכל נוסע אשר יבקש לקבל כרטיס טיסה ולא רק העתק של פרטי ההזמנה.

חברת "ארקיע" מפעילה בשיא פעילות הקיץ טיסות שכר ל- 30 יעדים שונים באירופה ובאגן הים התיכון, ובתקופת החורף בעיקר לבירות אירופה וליעדי סקי. כרגע היא נמצאת בבדיקה ובתכנון טיסות ליעדי שמש. כזכור, הפעילה "ארקיע" בעבר בתקופת החורף טיסות לדרום אפריקה, צ'אנג מאי, פוקט שבתאילנד, סיישל, מומבסה שבקניה ואחרים.