כנפיים אחזקות: רווח של 11.9 מיליון דולר ברבעון השלישי

הכנסות הקבוצה, הכוללת את פעילות חברת אל על, מפעילות מטוסי המטען עומדת על 12.1 מיליון דולר ברבעון השלישי. הקבוצה פועלת לחכירת מטוס מטען מתוצרת בואינג


00:00 ,01.12.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

הכנסות הקבוצה, הכוללת את פעילות חברת אל על, מפעילות מטוסי המטען עומדת על 12.1 מיליון דולר ברבעון השלישי. הקבוצה פועלת לחכירת מטוס מטען מתוצרת בואינג
 
בעלת השליטה באל על, כנפיים אחזקות, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2009, לפיהן, הרווח הנקי של החברה הסתכם בכ-11.9 מיליון דולר. על פי נתוני הדוחות הרווח הגולמי של החברה הסתכם בכ-101 מליון דולר, ואילו מחזור המכירות המאוחד של החברה הסתכם בכ-521 מיליון דולר.
 
יש לציין כי הכנסות הקבוצה – הכוללת את פעילות חברת אל על - מפעילות מטוסי המטען עומדת על 12.1 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה, וכי הכנסותיה לחודשים ינואר- ספטמבר מפעילות מטוסי המטען עמדה על 43.2 מיליון דולר. עוד ציינה הקבוצה כי היא פועלת לחכירת מטוס מטען מדגם בואינג 400-747.
 
קבוצת כנפיים עוסקת בשלושה תחומים עיקריים: הובלת אווירית במטוסי נוסעים, הובלה אווירית במטוסי מטען וכן החכרת מטוסים בבעלותה. בנוסף עוסקת הקבוצה במתן שירותי שינוע ובידוק לחברות תעופה, לנוסעים ומטוסים בנתב"ג וכן במתן שירותי תחזוקה למטוסים אזרחיים וצבאיים. 
 
"כנפיים אחזקות" שבשליטת משפחת בורוביץ', מחזיקה בשליטה בחברת אל על (כ-40%). לחברה שלוש החזקות נוספות בתחום התעופה - 100% מחברת גלובל ליסינג העוסקת בהחכרת מטוסים בחו"ל, 50% בחברת QAS המעניקה שירותי קרקע לחברות תעופה, טרקליני נוסעים VIP ובתי קפה בנתב"ג, 100% בכנפי תחזוקה המתחזקת מטוסים לחיל האוויר בשיתוף עם התעשייה האווירית.