ההסכם מאפשר לחברות תעופה נוספות של ישראל וברזיל להפעיל עד 10 טיסות סדירות שבועיות בין שתי המדינות. מעונת קיץ 2012 תוכל כל מדינה להוסיף 7 טיסות שבועיות
תהליך הליברלציה בענף התעופה נמשך. ישראל וברזיל חתמו על הסכם תעופה חדש המאפשר לחברות תעופה נוספות של ישראל וברזיל להפעיל טיסות סדירות שבועיות בין שתי מדינות, כך מסר שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כ"ץ.
על פי מזכר ההבנה שנחתם בין סגן מנהל רשות התעופה האזרחית אבי בן חור לעמיתו הברזילאי Ronaldo Seroa da Motta יוכל כל צד להפעיל עד 10 טיסות שבועיות בין ישראל וברזיל.
לפי ההסכם 7 מתוך 10 הטיסות שאושרו יהיו לסן פאולו או לריו בדרום ברזיל ושלוש הנותרות לאזור הצפוני של המדינה. סוכם כי מעונת קיץ 2012 תוכל כל מדינה להוסיף 7 טיסות שבועיות.
יצוין כי חברת אל על מפעילה כיום 3 טיסות שבועיות בין נתב"ג לסן פאולו ואילו הברזילאים לא מפעילים כלל טיסות סדירות בין שתי המדינות.
עוד סוכם כי ישראל וברזיל יוכלו לבצע עד 30 טיסות שכר שנתיות לכל יעד בברזיל או ישראל ולשווק אותן בברזיל או בישראל.
שר התחבורה והבטיחות בדרכים ציין כי מתן אפשרות להגדיל מספר הטיסות בין ישראל וברזיל עשויה להביא לגידול משמעותי בתנועת הנוסעים בין שתי המדינות. יצוין כי מדי שנה מגיעים לישראל אלפי צליינים נוצרים מכל רחבי ברזיל.
ישראל וברזיל חתמו על הסכם תעופה חדש
ההסכם מאפשר לחברות תעופה נוספות של ישראל וברזיל להפעיל עד 10 טיסות סדירות שבועיות בין שתי המדינות. מעונת קיץ 2012 תוכל כל מדינה להוסיף 7 טיסות שבועיות
00:00 ,17.06.2009
עשוי לעניין אותך
שלי זהבי נכנס לתפקיד ראש אגף מטענים באל על
מינהל התעופה האמריקאי החל היום בביקורת ברשות התעופה האזרחית
יצוא השירותים מישראל ירד ב-21% ברבעון הראשון של 2009
הפניקס נגד צים – פרק נוסף בשאלת מקום השיפוט
הסלון האווירי: נשיא קונצרן פינמכניקה יגיע לישראל
סחר חוץ - מה קורה כאשר הצדדים חלוקים על העובדות