ישראייר תקבל לרשותה את מטוס האיירבוס שרכשה

צפויה לקבל בסוף השבוע הקרוב מטוס איירבוס מדגם A320. המטוס יבצע טיסות ליעדים הבינלאומיים של החברה ולאילת


00:00 ,07.07.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

צפויה לקבל בסוף השבוע הקרוב מטוס איירבוס מדגם A320. המטוס יבצע טיסות ליעדים הבינלאומיים של החברה ולאילת
 
חברת התעופה ישראייר מצטיידת במטוס מטוס איירבס (AirBus) חדש מדגם A320 אשר מתוכנן לנחות בישראל בסוף השבוע הקרוב. המטוס יבצע טיסות ליעדיה הבינלאומיים של ישראייר ולאילת. זוהי הפעם הראשונה שחברת תעופה ישראלית רוכשת מטוס איירבס, לאחר שנים ארוכות בהן היו ישראל ויפן המדינות היחידות בעולם אשר טרם רכשו את מטוסי החברה.
 
עופר גרין, מנכ"ל ישראייר, אמר היום כי "קבלת המטוס החדש מסמלת תחילתו של עידן חדש בפעילותה הבינלאומית של ישראייר כמוביל סדיר נקוב לשורה של יעדים באירופה ולאילת. המטוס החדש מדגם איירבס A320 הוא הדגם הנמכר ביותר בתעופה העולמית, ומבחינה תפעולית הוא מאופיין ברמת נוחות ויעילות גבוהים, אשר יקנו ללקוח הישראלי חוויית טיסה ייחודית, נוחה ובטוחה".
 
נציג איירבוס העולמית מר קיראן ראו, סמנכ"ל מכירות בכיר, הביע שמחתו לרגל הצטיידות ישראייר במטוס וציין כי "אנו גאים בכך שישראייר היא הראשונה בישראל אשר בוחרת להצטייד ולהתחדש באיירובס. המטוס החדש יתרום לרווחת הנוסע הישראלי ובמקביל להפעלה בעלת יעילות כלכלית גבוהה לרווחת חברת ישראייר".
 
איירבוס נוסדה בשנת 1970 על ידי ממשלות צרפת וגרמניה, ונחשבת למובילה עולמית בתחום התעופה. מאז הקמתה סיפקה איירבוס מעל 5,800 מטוסים ל- 328 חברות תעופה ברחבי העולם ובשלב זה מטפלת ביותר מ- 9,500 הזמנות מטוסים ל- 316 חברות תעופה שונות.