ישראייר תעניק חסות לתערוכה ישראלית במוסקבה

תערוכת הצילום הייחודית, המציגה את תולדות מדינת ישראל מהקמתה ועד היום, תיפתח במוסקבה ביום העצמאות


00:00 ,26.04.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

תערוכת הצילום הייחודית, המציגה את תולדות מדינת ישראל מהקמתה ועד היום, תיפתח במוסקבה ביום העצמאות
 
חברת ישראייר מעניקה את החסות הראשית לתערוכת תמונות ישראלית ראשונה מסוגה שתוצג ברחבי העולם. הפתיחה החגיגית תיערך ב-28 באפריל - ערב יום העצמאות, במוסקבה. הצפי הוא כי בתערוכה יבקרו אלפי אנשים, בהם נכבדי הקהילה העסקית במוסקבה. חברת ישראייר אף תטיס לפתיחה החגיגית במוסקבה את חברי להקת "אשכנויז", אשר ינגנו מוזיקה יהודית אותנטית לרגל פתיחת התערוכה.
 
גיא רוזן, יו"ר קבוצת ישראייר: "הענקת החסות לתערוכה היא נדבך נוסף בחיזוק הקשרים בין חברת ישראייר לרוסיה, המהווה יעד אסטרטגי עבורנו. בנוסף, כחברה ישראלית שורשית אנו שמחים לתרום את חלקנו למען מדינת ישראל ולתת את חסותנו על תערוכה שנועדה לשפר את דימויה של המדינה בקרב מדינות העולם".
 
התערוכה כוללת תמונות המתארות את התפתחות מדינת ישראל ומאורעותיה מהקמתה ועד היום: החל מתקופת ההעפלה, ועד לקדמה הטכנולוגית של שנות ה-2000, המתבטאת במגדלי הייטק בתל אביב. מטרת התערוכה  קידום תדמיתה של מדינת ישראל בעולם, לרבות בקרב יהודי התפוצות. בתערוכה משתתפים צלמים מובילים מישראל כמו דוד רובינגר, זיו קורן ועוד.
 
התערוכה תוצג במוסקבה כחודש ימים, במהלכם היא תנויד בין מקומות מרכזיים ברחבי העיר. לאחר מכן, התערוכה תועבר למדינות בהן ארה"ב, אוסטרליה וקנדה.